Just Be Yourself – Big Star Kampania SS 2012

Pomysł na świetny wygląd w nadchodzącym sezonie? Ubranie idealnie odpowiadające osobowości.
Założeniem kolekcji wiosna lato 2012 Big Star jest podkreślenie własnego Ja. Produkty nie dominują, lecz dopełniają sylwetkę, pozwalając wyeksponować i podkreślić własną, niepowtarzalną osobowość. Punktem wyjścia jest niezmiennie jeans- symbol wolności i podążania za własnymi wyborami. Pozytywne emocje wokół marki w naturalny sposób uchwycił Simon Procter, angielski fotograf pracujący na co dzień dla największych magazynów mody i marek.

reklama

Big Star, materiały prasowe / więcej zdjęć w galerii

Marka Big Star w sezonie wiosna lato 2012 afirmuje prostotę i bezpretensjonalność oraz bycie sobą w każdej sytuacji. Ubranie jest istotne, lecz najważniejsze jest to, jak się w nim czujemy. Wolność słowa, myśli i wyrazu, które ukształtowały wiosenno-letnią kolekcję Big Star powodują, iż jest dedykowana młodym ludziom, którzy pragną sami podejmować decyzje i nie akceptują narzucanych im rozwiązań. Posiadają jasno sprecyzowaną wizję drogi, którą chcą podążać, i konsekwentnie ją realizują. Dla tak zorientowanych odbiorców projektanci zaproponowali produkt, który współgra z ich osobowością i pozwala czuć się przede wszystkim sobą. W kolekcji Big Star nie ubrania kreują ludzi, ale odwrotnie – to ludzie nadają charakter noszonym przez siebie rzeczom. Ubranie jest jak druga skóra – nie ogranicza, a subtelnie podkreśla naturę i osobowość tego, który je zakłada. Dlatego motywem przewodnim wiosenno-letniej kolekcji jest wygodny i ponadczasowy dżins, który od zawsze był symbolem wyzwolenia z konwenansów, manifestem wolności i komfortu, niezależnie od panującej mody i trendów.