Kopytko Mamuta: piękne i zdrowe buty dla dzieci

Kopytko Mamuta to wyjątkowe miejsce na modowej mapie Warszawy. Znaleźć tam można piękne i zdrowe buciki dla dzieci w wieku od 1 do 12 lat.
KOPYTKO MAMUTA zostało założone przez Agnieszkę Hryniewicką (prywatnie mamę trojki dzieci) w samym centrum Warszawy. Wnętrze sklepu przypomina domek dla lalek, a bogata gama wzorów i fasonów w połączeniu z wysoką jakością zadziwia od pierwszego spojrzenia. Kupujący nie mogą wyjść z podziwu, że zdrowe buty dla dziecka mogą wyglądać tak pięknie! 12 września butik obchodzi swoje pierwsze urodziny, a lada chwila uruchamia sprzedaż online.

reklama

– Doświadczenie nauczyło mnie, że w Polsce na rynku butów dziecięcych wybór jest jeden: albo zdrowie, albo uroda. Obuwie dobrze skrojone musi być brzydkie. To, co mi się podobało, zamiast skóry miało plastik, a trwałość podeszwy nie przekraczała tygodnia. Odbyłam z dziećmi wielokilometrowe wyprawy od sklepu do sklepu w poszukiwaniu zdrowych butów w dobrym stylu – opowiada twórczyni marki Kopytko Mamuta. – Aż wreszcie pomyślałam: skoro nie podoba mi się to, co jest, muszę sprawić, aby było to, co mi się podoba! Tak zaczęłam sama sprowadzać buty, najpierw z Francji, potem z Hiszpanii i Portugalii. Klasyczne wzory nawiązujące do tradycji, z wielką starannością wykonane ze skóry świetnej jakości, wyściełane skórzaną wkładką. Buty wypróbowane na wszystkich sześciu stopach moich dzieci, jednych o wysokim podbiciu, innych płaskich, bardzo wrażliwych, szerokich, wąskich – wymagających. – Chciałam podzielić się tym z innymi mamami. I tak oto przy placu Unii Lubelskiej w Warszawie stanęło KOPYTKO MAMUTA, a w nim buty piękne – kwintesencja paryskiego szyku – i wykonane z największą troską o stopy dzieci – mówi Agnieszka Hryniewicka.

W ofercie KOPYTKO MAMUTA znajdują się zdrowe i piękne buty dla dzieci produkowane w Portugalii, Hiszpanii i w Polsce.

– W nadchodzącym sezonie pojawi się kolekcja sygnowana KOPYTKO MAMUTA. Na półkach butiku staną niepowtarzalne, wykonane specjalnie dla marki KOPYTKO MAMUTA modele butów znanej polskiej firmy EMEL – informuje pomysłodawczyni marki. – Naszą dewizą jest dobry styl i zdrowe stopy. Poczucie piękna nabywa się w dzieciństwie; w prawidłowy rozwój dziecka warto inwestować od najmłodszych lat – przekonuje.

Od września br. to wyjątkowe obuwie będzie dostępne w całej Polsce – we wrześniu rusza pierwszy „kopytkowy” sklep internetowy.

KOPYTKO MAMUTA – to pierwszy w Warszawie sklep oferujący tak duży wybór klasycznych, pięknych butów dla dzieci od 1. do 12. roku życia, wykonanych z najwyższej jakości materiałów, z jednoczesną gwarancją bezpieczeństwa i wygody.