Kosmetyki w walce przeciw rakowi piersi

Koncern Estée Lauder od lat angażuje się w walkę i profilaktykę raka piersi. Coroczna Kampania Różowej Wstążki jest również hołdem oddawanym jej inicjatorce, Evelyn H. Lauder.
W tegorocznej edycji wzięło udział aż piętnaście marek kosmetycznych Estée Lauder, które wspólnie będą zbierać fundusze na rzecz The Breast Research Foundation, wspierającej edukację i badania medyczne. W czasie trwania kampanii w sprzedaży pojawi się limitowana edycja kremu do rąk The Hand Treatment La Mer z różowymi akcentami oraz specjalna paleta do makijażu The Pink Set, w której znajdzie się róż do policzków Embossed French Pink Blush i pędzel Mini Face Blender Brush. Akcja idealne odzwierciedla słowa Bobbi Brown, która powiedziałą kiedyś: „Kiedy czujesz się dobrze w swojej skórze, nie ma żadnych granic tego, co możesz zrobić – i to jest pretty powerful”. Część dochodu ze sprzedaży produktów zostanie przekazana fundacji na rozwój dalszych badań nad rakiem piersi. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder trwa od 1992 r., a obecnie jest prowadzona w ponad 70 krajach. W jej wyniku zebrano ponad 35 milionów dolarów.

reklama