Makijaż jak tatuaż: premiera marki Kat Von D Beauty w Polsce

Konferencja prasowa Kat Von D i warsztaty z Kat Von D Artistry Collective! Zamek Królewski, 27.06.2017 Studio69 - Maciej Cyran

Katherine Von Drachenberg (znana jako Kat Von D) jest jedną z najbardziej cenionych artystek tatuażu na świecie. Jej tatuaż sygnaturę – czarno-szary portret wykonany cienką linią – noszą m.in. Ewan McGregor, Jared Leto, Miley Cyrus, Beyoncé. Autorska marka kosmetyków Kat Von D jest już dostępna w perfumeriach Sephora.

Konferencja prasowa Kat Von D i warsztaty z Kat Von D Artistry Collective! Zamek Królewski, 27.06.2017, Fot. Studio69 – Maciej Cyran

Co jest tak wyjątkowego w kosmetykach Kat Von D Beauty, że pokochały je kobiety na całym świecie?

Po pierwsze, wszystkie formuły są typu longwear, czyli wyjątkowo trwałe. Po drugie, mają wysoką pigmentację. Na przykład nasze cienie zawierają 60 proc. więcej pigmentu niż cienie innych marek, które można kupić obecnie w Sephorze. Poza tym, nasze kosmetyki są dostępne w wielu kolorach cieni i pomadek – od klasycznych po najbardziej rockowe [zielone, niebieskie czy szare pomadki – przyp. red.].

Twój wizerunek plus odważne kolory sprawiają, że marka Kat Von D Beauty wydaje się dość niszowa…

Moje osobiste preferencje mają, oczywiście, wpływ na to, jak wyglądają produkty, a ja zawsze byłam dziwaczką. Jednak tych kosmetyków używają też moja mama i babcia, chociaż malują się zupełnie inaczej niż ja. W Kat Von D Beauty każdy znajdzie coś dla siebie i jestem z tego ogromnie dumna.

 

Co cię inspiruje do tworzenia nowych produktów?

Najważniejszą motywacją jest wymyślanie czegoś innowacyjnego w zgodzie z zasadami cruelty free (wszystkie kosmetyki są wegańskie, nietestowane na zwierzętach). Tak było w przypadku pomadek Everlasting Liquid Lipstick. Chciałam opracować trwałą, a jednocześnie przyjemną w noszeniu formułę. I po wielu próbach się udało.