Miodowa kampania Alexandra McQueena na wiosnę-lato 2013

Alexander McQueen, kampania wiosna-lato 2013

Dom mody Alexandra McQueena słynie nie tylko z wyjątkowych, zaskakujących i ujmujących projektów, które już na stałe wpisały się w kanony historii mody, lecz także z absolutnie niezwykłych kampanii.
I choć wiosna kojarzy nam się ze słodyczą, niewinnością budzącej się do życia natury, orzeźwiającą energią, dom mody Alexandra McQueena stawia na niezwykle zmysłowe, inspirowane barokiem kreacje, i niezwykle niejednoznaczne zdjęcia do kampanii wiosennej kolekcji na 2013 rok.

reklama

Motywem przewodnim, tym razem, są pszczoły – całe roje, ule, skupionych pszczół. Nie wiemy czy to pszczoły królowe zgromadzone w jednym miejscu, czy być może zwykłe robotnice chroniące swojej pani. Są one skumulowane w formia naszyjnika na szyi modelki, pojawiają się na klamrach pasków mocno podkreślających talię.

Kolorem przewodnim kolekcji stał się odcień miodowy złota. Tkaniny błyszczą, połyskują, zachwycają wzorami inspirowanymi plastrami miodów.

Twarzą kolekcji została modelka Raquel Zimmerman. I o twarzy tu szczególnie warto mówić, gdyż na jednym z przewodnich zdjęć kolekcji Raquel ma twarz oblaną miodem.