Jak energetycznie radzić sobie z obawami? – 10 wskazówek

fot.123rf

Co jest źródłem naszych lęków? Według life coach Joanny Godeckiej ich podstawowa przyczyna to niskie poczucie wartości.

reklama

  1. Uświadom sobie, że zaufanie do siebie i do świata jest skutkiem wewnętrznego przekonania. Niech w twoich myślach i uczuciach pojawia się przekaz, że ufasz.
  2. Postanów, że nie będziesz tworzyła złych scenariuszy. Z tym po prostu trzeba skończyć. Czarne wizje są zabronione!
  3. Kiedy się rano budzisz, świadomie indukuj w sobie stan oczekiwania na dobre rzeczy – nie na cios, tylko na wsparcie i sukces.
  4. Przed zaśnięciem przypomnij sobie te wszystkie dobre sytuacje, jakich doświadczyłaś w ciągu dnia.
  5. Nie podważaj tego, co jest podstawą twojego dobrego samopoczucia i twoich dobrych myśli o sobie. Nie dyskutuj z tym, co powoduje twój komfort i zadowolenie.
  6. Nie rozpowiadaj, jak się boisz i jak jest ci źle. W ten sposób rozpylasz feromon strachu.
  7. Świadomość i podświadomość nie mogą być w konflikcie – jeżeli czujesz, że jakaś myśl wytwarza opór – poszukaj takiej, która będzie reprezentować twój najbardziej optymalny na dany moment wewnętrzny stan.
  8. Bądź konsekwentna, bo jeżeli raz w coś wierzysz, a za chwilę temu zaprzeczysz, niwelujesz skutki pozytywnej wizualizacji.
  9. Pamiętaj, że zazdrość i brak życzliwości to pułapki, które obniżają poczucie własnej wartości.
  10. Umacniaj poczucie spełnienia, mówiąc sobie, że sprawy idą dobrze, a nawet coraz lepiej.

Artykuł pochodzi z archiwum magazynu SENS

ZOBACZ AKTUALNE WYDANIE »