Mercure Fashion Gentlemen’s Evening

Stefan Potocki, Krzysztof Łoszewski, Karolina Szostak, Rafał Maśalak, Krzysztof Rek - Kopia

12 maja w hotelu Mercure Warszawa Centrum odbyła się inauguracja Mercure Fashion Gentlemen’s Evening. Prezentacja trendów i stylizacji dla mężczyzn. W roli komentatora wystąpił ekspert Krzysztof Łoszewski – autor książek o modzie męskiej, dziennikarz i kostiumograf. Mercure Fashion, organizowany przez sieć Hoteli Mercure należącej do AccorHotles, obejmuje unikalne prezentacje stylu w hotelach w harmonii z ludźmi i miejscami.


Na evencie pojawili się znakomici goście, dziennikarze, wokaliści i celebryci: Rafał Maślak, Eliza Gwiazda, Mariola Bojarska-Ferenc z synem Aleksem, Sławek Uniatowski, Bartek Jędrzejak, Tomasz Barański, Monika Mirowska, Irena Kamińska-Radomska, Marta Kuligowska.

reklama

Mercure Fashion Gentlemen’s Evening jest jednym z eventów organizowanych  w ramach Mercure Fashion – strategicznego konceptu marki. W każdym hotelu pokaz ma wyjątkowy charakter i atmosferę. Hotele Mercure współpracują z przedstawicielami branży modowej, wyrażając w ten sposób swoją osobowość i ducha. Łącząc piękno ruchu, zawiłość wzornictwa i siłę architektury.

Dotychczas, w ramach Mercure Fashion odbyły się cztery pokazy, będące okazją do spotkania z wyjątkowymi markami, utalentowanymi projektantkami i osobami ze świata mody. Goście, najnowsze trendy mody, mogli podziwiać w hotelach Mercure Kraków Stare Miasto, Mercure Gdańsk Stare Miasto i Mercure Warszawa Grand. Mercure Fashion Gentlemen’s Evening to pierwszy, w cyklu Mercure Fashion, ukłon w stronę panów  i prezentacja kolekcji dla mężczyzn.

Stylowy wieczór poprowadziła Karolina Szostak wraz z Krzysztofem Łoszewskim, który opowiedział m.in. o ulubionych garniturach noszonych przez mężczyzn, znajomości dress code’u, oraz podpowiadał na co zwracać uwagę kupując koszulę. Warto poznać prawdziwego eksperta i dowiedzieć się co należy i wypada nosić, w jaki sposób i w jakich sytuacjach. Niezależnie od tego, jakie stanowisko pełnimy w firmie – wygląd to kluczowa kwestia, świadczy o podejściu do wykonywanych obowiązków i współpracowników.

Na wybiegu zaprezentował się m.in. Rafał Maślak model, najprzystojniejszy Mister Polski, ambasador szwajcarskiej marki zegarków Davosa. Stylizacje dla modeli, a więc szyte na miarę, najlepszej jakości koszule, garnitury i marynarki – przygotowała marka Macaroni Tomato. W wydarzeniu wzięli udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego  Le Club AccorHotels, media  i gwiazdy ze świata kultury i sztuki.

Markę Mercure określają: najwyższa jakość, dbałość o szczegóły i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk.  W ramach konceptu Mercure Fashion planowane są kolejne spotkania i prezentacje „Mercure Fashion Gentlemen’s Evening” dla eleganckich panów oraz „Mercure Fashion by… ” dla stylowych kobiet.