Czego Polacy najczęściej szukali w internecie w 2015?

Scena z filmu Pięćdziesiąt twarzy Greya/ materiały prasowe

Google ogłasza coroczną listę haseł najszybciej zyskujących

reklama

na popularności w 2015 roku. Zestawienia pokazują, które osoby, wydarzenia i tematy najbardziej

interesowały Polaków.
Erotyka, polityka, rozrywka…

Scena z filmu Pięćdziesiąt twarzy Greya/ materiały prasowe
Scena z filmu Pięćdziesiąt twarzy Greya/ materiały prasowe

Listę haseł w 2015 roku otwiera głośny film „50 twarzy Greya”. Ta kasowa produkcja znalazła się również na pierwszym miejscu w kategorii Film. Na podium trafiła platforma edukacyjna Librus Synergia i popularna gra internetowa agar.io. Internauci szukali również informacji na temat najnowszej inicjatywy Ministerstwa Finansów czyli loterii paragonowej, a także obecnego Prezydenta Andrzeja Dudy.