Dr. Marten na sezon wiosna-lato 2016

Na przestrzeni dziejów Dr Martens, marka została zaadaptowana przez różne indywidua, osoby fizyczne, muzyków i grupy kulturowe.
Wszyscy noszący te kultowe buty to ludzie, którzy wyróżniają się z tłumu w swój własny unikalny sposób, a wielu z nich sposobowi wyrażania
światopoglądu zawsze towarzyszy para Dr Martens.


Kampania SS16 celebruje właśnie takie indywidualności; od nowych użytkowników aż do tych, którzy byli z marką od zawsze. Są to autentyczne postacie, którym przyświecają pewne idee, to 16 osób, które noszą buty z dumą i pasją. Dla każdej z nich  Dr Martens są znakiem wartości, dla których warto żyć.

reklama

Ujęcia z kampanii, w których wzięli udział m.in. zespół Phony PPL, brytyjska blogerka modowa Kavita z She Wears Fashion, kwiaciarka Jocelyn i dyrektorzy kreatywni  Jalan i Jibril z Durimel zostały wykonane przez Jamesa Pearsona Howesa (www.james Pearson howes.com).

Fotografia Jamesa ma charakter reportażu, w którym pokazano tych ludzi w ich własnych środowiskach. Nowa kolekcja SS16 jest tak zróżnicowana, jak klienci Dr Martens, z nowymi elementami klasycznych stylów, jak również z zupełnie

nowymi modelami z silnym naciskiem na lekkie materiały i funkcjonalność w noszeniu.  W tym sezonie marka proponuje także szeroki wybór sandałów, które zyskały na popularności w ciągu kilku ostatnich sezonów