GLOSSYBOX – co zawiera lipcowe pudełko?

GLOSSYBOX to światowy hit, który podbija serca kobiet w blisko dwudziestu krajach. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione miniproduktami kosmetyków najlepszych marek, od kilku miesięcy cieszy też fanki pielęgnacji urody w Polsce.
GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na osiemnastu światowych rynkach. Pomysł polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu miniproduktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań lub znaleźć ulubiony kosmetyk, na który być może nie zwróciłoby się uwagi w drogerii.

reklama

Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. W edycji lipcowej polskiego pudełka GLOSSYBOX
można znaleźć kosmetyki z różnych krajów, dzięki czemu testowanie ich staje się wakacyjną podróżą kosmetyczną.