1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Zobacz jak powstawała kampania Calvin Klein Deep Euphoria

Zobacz galerię 4 Zdjęcia
Przez dziesięć lat kampania reklamowa zapachu euphoria Calvina Kleina w niezwykle pomysłowy sposób przedstawiała piękny sen na jawie z lśniącymi obrazami i fantazyjnymi interpretacjami.

Tej jesieni, aktorka Margot Robbie występuje w mocnej globalnej kampanii reklamowej, która przedstawia zmysłowość poprzez różne doświadczenia i przemiany. Zobaczymy zacierające się granice między fantazją a rzeczywistością za zamkniętymi drzwiami, by na końcu odsłonić różnorodne oblicza osobowości kobiety Deep Euphoria, nowego zapachu Calvin Klein.

Akcja rozgrywa się w bezpretensjonalnym pokoju hotelowym. Jest ranek, bohaterka stoi w pełnym blasku słońca. Wygląda naturalnie i surowo. To, co wydarzyło się poprzedniej nocy po szalonej imprezie powoli zaczyna się odsłaniać w postaci serii obrazów, które przywołują najgłębsze fantazje Margot i jej najskrytsze pragnienia.

Szczegóły dotyczące kreacji i produkcji kampanii TV: Agencja kreatywna: Laird & Partners Dyrektor kreatywny: Trey Laird Gwiazda: Margot Robbie Reżyser: Francis Lawrence Stylista: George Cortina Makijaż: Diane Kendal Fryzury: Shay Ashual Miejsce: Los Angeles

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze