Zobacz jak powstawała kampania Calvin Klein Deep Euphoria

Przez dziesięć lat kampania reklamowa zapachu euphoria Calvina Kleina w niezwykle pomysłowy sposób przedstawiała piękny sen na jawie z lśniącymi obrazami i fantazyjnymi interpretacjami.
Tej jesieni, aktorka Margot Robbie występuje w mocnej globalnej kampanii reklamowej, która przedstawia zmysłowość poprzez różne doświadczenia i przemiany. Zobaczymy zacierające się granice między fantazją a rzeczywistością za zamkniętymi drzwiami, by na końcu odsłonić różnorodne oblicza osobowości kobiety Deep Euphoria, nowego zapachu Calvin Klein.

Akcja rozgrywa się w bezpretensjonalnym pokoju hotelowym. Jest ranek, bohaterka stoi w pełnym blasku słońca. Wygląda naturalnie i surowo. To, co wydarzyło się poprzedniej nocy po szalonej imprezie powoli zaczyna się odsłaniać w postaci serii obrazów, które przywołują najgłębsze fantazje Margot i jej najskrytsze pragnienia.

Szczegóły dotyczące kreacji i produkcji kampanii TV:
Agencja kreatywna: Laird & Partners
Dyrektor kreatywny: Trey Laird
Gwiazda: Margot Robbie
Reżyser: Francis Lawrence
Stylista: George Cortina
Makijaż: Diane Kendal
Fryzury: Shay Ashual
Miejsce: Los Angeles