Psychologia Styl Życia Seks Parenting Moda i uroda Zdrowie Przepisy Kultura Rozwój Księgarnia Sklep Cyfrowy

1 grudnia 2015 in Psychologia by Aleksandra Nowakowska

Co możesz zrobić, by się nie rozpraszać?

Jak zorganizować swoją pracę i nie tracić czasu na niepotrzebne drobiazgi? Zobacz listę porad!

fot.123rf

fot.123rf

  • Stawiaj sobie cele dzienne i tygodniowe.
  • Zaczynaj swój dzień poprzedniego wieczora.
  • Zaczynaj swój tydzień, planując go w piątek lub sobotę poprzedniego tygodnia.
  • Zapisz zadanie po jego otrzymaniu.
  • Ustalaj terminy dla zleceń.
  • Codziennie rób listę spraw do załatwienia.
  • Podziel się powyższą listą z innymi.
  • Wpisz w kalendarz sprawy do załatwienia.
  • Używaj jednego plannera/kalendarza.
  • Zorganizuj swoją przestrzeń pracy: biurko, segregatory, foldery, kontakty.
  • Wyrzucaj niepotrzebne materiały.
  • Grupuj podobne zadania.
  • Zaczynaj dzień od spraw ważnych i trudnych.
  • Ustal godziny przyjmowania interesantów.
  • Nie odbieraj wszystkich telefonów (przyda się identyfikacja rozmówcy).
  • Zorganizuj foldery dla e-maili.
  • Utrzymuj porządek na pulpicie komputera.
  • Bierz udział tylko w tych spotkaniach, w których musisz.
  • Przyjmuj interesantów na stojąco (jeżeli to możliwe).
  • Wykorzystuj podróż do pracy (np. na zaplanowanie dnia).

Uwaga konkurs! Przywróć młody wygląd na dłużej – wygraj zabieg preparatem Facetem w klinice Estetica Nova!

Atrakcyjna, młodo wyglądająca twarz to pragnienie większości z nas. Szeroki wybór oferty zabiegów anti-aging sprawia, że coraz więcej kobiet korzysta z możliwości niechirurgicznego poprawienia urody, ...

Konkurs z okazji Dnia Matki: Ministerstwo Dobrego Mydła

Każdego dnia, kiedy otwieramy naszą małą pracownię, myślimy nie tylko o tym, co danego dnia mamy do zrobienia, ale i o produktach, które jeszcze nie ...

KONKURS Quiosque „Podziękuj Mamie”

Maj to jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku. Wszystko wokół budzi się do życia i rozkwita. W tym czasie jest także wyjątkowe święto - ...
zamknij [x]

POLECANE KSIĄŻKI