Mateusz Gessler i marka Bosch przedpremierowo w nowej restauracji

29 listopada Mateusz Gessler oraz marka Bosch, w towarzystwie zgromadzonych gości, świętowali rozpoczęcie współpracy, otwarcie nowej restauracji Ćma w Hali Koszyki oraz premierę najnowszej książki kucharskiej Mateusza Gesslera „Smaki dzieciństwa”.


29 listopada Mateusz Gessler oraz marka Bosch, w towarzystwie zgromadzonych gości, świętowali rozpoczęcie współpracy, otwarcie nowej restauracji Ćma w Hali Koszyki oraz premierę najnowszej książki kucharskiej Mateusza Gesslera „Smaki dzieciństwa”. 

reklama

Jesienią tego roku Mateusz Gessler został ambasadorem robotów kuchennych i blenderów Bosch. We wtorek, 29 listopada, odbyła się uroczysta inauguracja współpracy, podczas której restaurator przedpremierowo zaprezentował swoją restaurację Ćma, w warszawskiej Hali Koszyki. W lokalu serwowane są autorskie potrawy Mateusza Gesslera, a wśród nich wiele oryginalnych przekąsek, dań głównych i wyśmienitych deserów. Podczas spotkania można było skosztować wybranych pozycji z menu nowej restauracji takich jak: śledź w oleju lnianym, siekany tatar wołowy, czy autorska kaszanka.

Atrakcją wydarzenia była polsko-włoska „bitwa kulinarna” między Mateuszem Gesslerem a rodowitym Włochem Claudio Cacopardo, bohaterem jednego z odcinków powstającej serii filmów internetowych dedykowanych marce Bosch. Uczestnicy potyczki przygotowywali tradycyjne dania kuchni polskiej i włoskiej, stosując różne metody i techniki. Mateusz Gessler kolejny raz udowodnił, że jest chefem wielozadaniowym. Z sukcesem łączy pracę szefa kuchni i restauratora z obowiązkami jurora MasterChef Junior oraz swoimi pasjami – motocyklami i tatuażami, które sam wykonuje. Podczas spotkania jednocześnie zarządzał kuchnią, przygotowywał dania w polsko-włoskiej rywalizacji z pomocą wielofunkcyjnych robotów kuchennych Bosch MUM, zabawiał gości i udzielał dziennikarzom wywiadów. Zaprezentował również swoją najnowszą książkę kucharską, wydaną we współpracy z marką Bosch – „Smaki dzieciństwa”, w której znalazły się tradycyjne przepisy kuchni polskiej i francuskiej, często w nowej, oryginalnej odsłonie.

Już wkrótce Mateusza Gesslera będzie można ponownie zobaczyć na antenie TVN jako jurora II edycji MasterChef Junior, do której nagrania ruszają już w grudniu, a w której po raz drugi również sponsorem nagród będzie marka Bosch.