Coaching kariery. Sezon na jabłuszko

fot.123rf

Użytkownicy Apple’a to wyznawcy, a sklepy z logo tej marki to ich świątynie. Też słyszeliście te złośliwe komentarze? Pewnie od tych, co iPhone’a czy iPada w ręku nie trzymali.

fot.123rf

reklama

Gdyby iPhone rzeczywiście nie był taki świetny, to może wszystkie inne (OK, niemal wszystkie) teraz wypuszczane modele telefonów komórkowych nie przypominałyby go tak bardzo – nie tylko kolorem i obudową, ale także funkcjonalnością. Z jakichś powodów inni producenci wzorują się na Apple’u. Dlaczego? Może dlatego, że wielu z nas tak naprawdę chciałoby go mieć. W Polsce jednak wciąż wielką przeszkodą jest bariera cenowa – to drogie „gadżety”.

Wiecej w Sensie 12/2014. Kup teraz!

SENS także w wersji elektronicznej

Artykuł pochodzi z archiwum magazynu SENS

ZOBACZ AKTUALNE WYDANIE »