1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Archiwum Cyfrowe

Sens 10/2015

NOWOŚCI I ZMIANY W PAŹDZIERNIKOWYM WYDANIU MIESIECZNIKA SENS ORAZ II EDYCJA AKCJI SPOŁECZNEJ „ SOLIDARNOŚĆ KOBIET MA SENS. 24 września 2015 na rynku ukazało się październikowe wydanie miesięcznika „SENS” (Wydawnictwo Zwierciadło) z wyjątkową podwójną okładką (frenchdoor) z KAYAH z tematem numeru „Odkryj kim jesteś”. W numerze pojawią się nowi eksperci: Katarzyna Miller, Joanna Heidtman i Tomasz Sobierajski. W numerze również druga edycja akcji społecznej „Solidarność kobiet ma Sens”.

Nowi autorzy, nowe rubryki oraz inne nowości w październikowym wydaniu SENS-u: • Psychoterapeutka Katarzyna Miller przyjrzy się bliżej relacjom i związkom. Temat w bieżącym wydaniu poświęcony będzie nudzie w związkach z dłuższym stażem. Socjolog dr. Tomasz Sobierajski w autorskim „Felietonie sensorycznym” wprowadzi czytelników w świat nowych technologii i trendów obowiązujących we współczesnym świecie. Psycholog i coach Joanna Heidtman doradzi jak doskonalić swoje kompetencje społeczne i zawodowe.

• Sens staje się multimedialny i interaktywny. Czytelnicy, dzięki aplikacji do skanowania QRkodów, będą mieli możliwość obejrzenia dodatkowych multimedialnych materiałów na smartfonie lub tablecie. W aktualnym numerze, do pobrania będą m.in. filmy z poradami ekspertów i coachów, ćwiczenia trenerów personalnych, „backstage” sesji zdjęciowej Kayah, „trailery” filmów, oraz fragmenty debaty Sens-u pt.„Kobieta kobiecie suką”

• W nowej odsłonie pojawi się także Informator o warsztatach rozwoju, który został sprofilowany tematycznie, by ułatwić czytelnikom odnalezienie najbardziej interesujących ich warsztatów

W wydaniu także:

W październikowym numerze rusza również II edycja z akcji społecznej „Solidarność Kobiet ma Sens”, która swoje odsłony na łamach magazynu będzie miała przez kilka miesięcy. Istotą akcji jest zwrócenie uwagi kobiet na to, że wzajemne wspieranie się w środowisku zawodowym, biznesowym i prywatnym pomaga rozwojowi ich kariery oraz wpływa na poprawienie jakości ich życia.

Ambasadorkami tegorocznej edycji akcji są: Beata Tadla – dziennikarka TVP, Marzena Chełminiak, dziennikarka Radia ZET oraz life coach, Hanna Samson- psycholożka i pisarka oraz Agnieszka Sienkiewicz- aktorka. Akcję rozpoczyna debata SENS-u pt: „Kobieta kobiecie suką”, w której dyskutuje Paulina Młynarska i jej goście: Marzena Chełminiak, Beata Tadla i Joanna Horodyńska.

W ramach akcji, wybrani projektanci portalu DaWanda, zaprojektowali ubrania i akcesoria z symbolem akcji - literą „S”, które czytelniczki SENS-u mogą kupić ze zniżką. Akcja będzie miała również swoją odsłonę na FB, w postaci działań social marketingowych, mających na celu poinformowanie o akcji i zachęcenie do dołączenia do niej.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze