1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Kolejna odsłona kampanii Reserved #ICanBoogie: A call for dance

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Zobacz galerię 23 Zdjęcia
Joanna Kulig i Jeanne Damas powracają w drugim rozdziale jesiennej kampanii marki Reserved. Tym razem akcja #ICanBoogie autorstwa Gordona Von Steinera rozgrywa się się w samym centrum Warszawy. Zmienia się światło, klimat i otoczenie, pozostaje natomiast zmysłowy, niewerbalny dialog pomiędzy polską aktorką a francuską influencerką. Bohaterki kampanii, w spontanicznym, surrealistycznym spektaklu  wprowadzają nas w nową porę roku.

Druga odsłona  filmowej kampanii  Reserved z Joanną Kulig i Jeanne Damas w rolach głównych rozgrywa się zabytkowym budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej. Choć każda z nich jest inna, jedna i druga pełne są tej samej energii, wyrażanej przez spontaniczny, radosny i zmysłowy taniec.

 

W krótkim video bohaterki  „A call for dance” nie mają ochoty ani rozmawiać, ani wracać do domu. Odkładając z lekkim znudzeniem słuchawkę, przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”, rozpoczynają   roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kapsuły marki.

 

Drugi rozdział kampanii Reserved luźno nawiązuje do minionych dekad i jest dedykowany  kapsule „Retro Fun”. Reserved nie upiera się przy konkretnym dziesięcioleciu. Czerpie po kawałku, przywołując najważniejsze elementy dekad , stawiając na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem. Wszystko tu jest przerysowane: duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi kilka miniaturowych akcesoriów. W kolekcji odgrywa ważną  rolę faktura materiałów: błysk, mat, sztuczne futerko, czy tweedowy splot. Odwołując się do tańca Jeanne i Joanny, zgodnie z techniką freestyle możemy poszczególne elementy łączyć, zapominając o ustalonych regułach. Jeśli nie możemy zdecydować się, czy kwiatki, czy kratka, załóżmy jedno i drugie.

 

www.reserved.com

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze