1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. Garderoba zapachowa, to trend, który zrewolucjonizuje twoją półkę z kosmetykami. Stworzysz ją przy pomocy odświeżonej linii kultowych perfum Far Away

Garderoba zapachowa, to trend, który zrewolucjonizuje twoją półkę z kosmetykami. Stworzysz ją przy pomocy odświeżonej linii kultowych perfum Far Away

(Fot. Materiały prasowe)
(Fot. Materiały prasowe)
– Piękno nie polega jedynie na tym, jak wyglądamy, chodzi o to, jak się czujemy. - opowiada Kristof Neirynck, chief executive officer w firmie Avon, która wprowadza właśnie na rynek nowe perfumy – Far Away Shine. Zapach ten dodaje pewności siebie, promieniuje optymizmem i pozostawia za sobą pociągającą woń tajemnicy. Perska róża Ispahan (subtelna, ale intensywna w swoim wyrazie) łączy się z nutami różowego pieprzu i ciepłego, zmysłowego złotego piżma. Niebanalna kompozycja zapachowa oraz odświeżony, zaprojektowany w duchu zrównoważonej mody, minimalistyczny i nowoczesny, flakon, mają potencjał stać się fundamentem twojej kapsułowej garderoby zapachowej, długodystansowego trendu skrojonego na miarę naszych czasów.

Jest coś, co musicie o nas wiedzieć, a poprzez „nas” mamy na myśli całą branżę. Dane liczbowe i skomplikowane raporty w tabelach przestawnych pociągają nas równie mocno, co testowanie kosmetycznych nowości czy wodzenie wzrokiem za zapowiadającymi kolejny sezon sylwetkami ze światowych wybiegów. Najbardziej lubimy jednak, kiedy wszystkie powyższe uzupełniają się wzajemnie, tworząc kompleksowy obraz aktualnych potrzeb i wyzwań rynku fashion&beauty. Raport opracowany przez Avon na próbie ponad 7 tysięcy kobiet z 7 krajów (w tym również z Polski), daje nam pogłębiony wgląd w krajobraz zapachowych trendów 2024 roku. Odświeżona linia perfum Far Away odpowiada zaś na zaadresowane w raporcie potrzeby współczesnych kobiet.

Far Away Shine: historie osobiste zaklęte w zapachu

Przeprowadzone badania nie pozostawiają żadnych wątpliwości: Polki kochają perfumy. Zgodnie z wynikami raportu Avon Future of Beauty Report 2024: Fragrance edition, 68 proc. kobiet w Polsce nie wyobraża sobie dnia bez ulubionego zapachu. Dla 79 proc. badanych pełni on przy tym znacznie większą rolę niż mogłoby się wydawać – dodaje pewności siebie (15 proc.), przywołuje radosne wspomnienia (7 proc.) i jest sposobem na wyrażenie własnego stylu (11 proc.).

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

W tym właśnie duchu zaprojektowano kompozycję Far Away Shine. Perfumiarska nowość z oferty Avon ma wydobywać naturalny blask i podkreślać wewnętrzną siłę każdej z nas. W jej sercu znajduje się znana ze swoich właściwości kosmetycznych już od ponad 2000 lat perska róża Ispahan, której towarzyszą ciepłe nuty różowego pieprzu oraz uwodzicielskie złote piżmo. To coś więcej niż zapach. To zaproszenie do celebrowania indywidualności i odkrywania nowych odcieni swojej osobowości.

Garderoba zapachowa na każdą okazję z serią Far Away

Nowa propozycja brandu uzupełnia kultową linię Far Away, która obchodzi właśnie swoje 30. urodziny. Kiedy w 1994 roku wprowadzono ją na rynek, jeden flakon sprzedawał się co – uwaga – 2,5 sekundy, a dziś Avon może pochwalić się statusem marki numer jeden pod względem ilościowej sprzedaży zapachów.

Seria Far Away doskonale wpisuje się w rosnący światowy trend „fragrance wardrobe”. Z przywołanego wyżej raportu wynika, że aż 70 proc. kobiet posiada w swojej kosmetyczce kilka różnych zapachów, które dobierają tak, jak stylizacje – w zależności od nastroju i okazji. Jednego dnia możesz chcieć pokazać zadziorną, charakterną stronę swojej natury z zapachem Far Away Rebel, innym razem uzupełnić swój look o wyrafinowaną elegancję wpisaną w eteryczny aromat Far Away Beyond the Moon. Bestsellerowa rodzina zapachów Avon obejmuje osiem różnych propozycji w atrakcyjnych cenach umożliwiających kupno kilku, zamiast jednego luksusowego zapachu. Stwarza to szansę na eksperymentowanie z warstwami. Innymi słowy, tworzenie unikalnych kompozycji odpowiadających naszym aktualnym potrzebom i nastrojom.

Ale dopasowanie perfum do okoliczności i aktualnego stanu ducha to nie wszystko. Kluczowy jest także sposób aplikacji produktu, który determinuje jego trwałość. Co zrobić, aby jak najdłużej cieszyć się wyjątkową wonią otulającą ciało i rozpieszczającą zmysły? Poznajcie 3 złote zasady Hernana Figoli, mistrza perfumiarstwa z wieloletnim stażem:

  • Skup się na newralgicznych punktach pulsu na szyi, nadgarstkach, wewnętrznej stronie łokci i klatce piersiowej. Te obszary ciała są naturalnie ciepłe i wilgotne, dzięki czemu wyraźnie zintensyfikują zapach.
  • Spryskaj szczotkę do włosów lub kilka pasm bezpośrednio. Włosy dobrze trzymają zapach, dzięki czemu pozostawisz za sobą subtelny ślad, gdziekolwiek się udasz.
  • Nakładaj różne produkty z tej samej linii zapachowej, takie jak balsam do ciała, żel pod prysznic i rzecz jasna perfumy. W ten sposób zapewnisz sobie długotrwały efekt, a przy okazji zadbasz o kondycję skóry.

Nowy zapach, nowy design

Flakony perfum z kolekcji Far Away przeszły w tym sezonie prawdziwą metamorfozę. Zaskakują nowoczesnym, minimalistycznym designem, który jest zarówno estetyczny, jak i praktyczny. Smukłe, eleganckie buteleczki zostały zaprojektowane z myślą o kobietach, które cenią sobie połączenie piękna i funkcjonalności. Dzięki starannie dopracowanej formie, flakony można układać jeden na drugim, co stanowi zarówno efektowny, jak i wygodny sposób na organizację kosmetyków w każdej łazience czy na toaletce.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

Wyrafinowany design z subtelnymi, złotymi akcentami nadaje flakonom luksusowego charakteru. Eksperci marki zadbali o to, aby perfumy z serii Far Away nie tylko rozkochiwały w sobie zapachem, ale również cieszyły oko i stanowiły ozdobę każdego wnętrza. Efekt? 10/10.

Ekologia ma znaczenie

Wraz ze wzrostem świadomości ekologicznej, oczekujemy od marek kosmetycznych pełnej transparentności oraz odpowiedzialności za środowisko naturalne. W badaniach Avon widzimy wyraźny trend: 47 proc. Polek jest gotowych zapłacić więcej za kosmetyki produkowane w sposób etyczny, a 61 proc. respondentek zwraca uwagę na to, czy kosmetyki nie były testowane na zwierzętach. Avon doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wszystkie perfumy z linii Far Away, w tym nowy Far Away Shine, produkowane w Polsce, w garwolińskiej fabryce spełniającej najwyższe standardy etyczne i ekologiczne. Co więcej, linia Far Away jest zatwierdzona w programie Leaping Bunny, co daje gwarancję, że perfumy nie były testowane na zwierzętach. Avon jako globalna marka angażuje się w walkę o przyszłość bez okrucieństwa, co w dzisiejszych czasach - jak udowodniły przeprowadzone przez markę badania - staje się coraz bardziej istotnym aspektem przy wyborze kosmetyków.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

– Chcemy, aby każda kobieta czuła się wyjątkowa, nosząc nasze zapachy. Far Away Shine to hołd dla kobiecej siły, elegancji i blasku, które każda z nas ma w sobie. - podkreślają przedstawiciele marki. Avon po raz kolejny udowadnia że piękno, ekologia i luksus mogą chodzić ze sobą w parze.

Nowy zapach Far Away Shine będzie dostępny w katalogu Avon 09/2024 w cenie 79,99 zł. Można zamówić go u Konsultantek Avon lub kupić na www.avon.pl. Ponad 20 proc. ze sprzedaży produktów Avon pomaga tworzyć lepszą przyszłość dla kobiet.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze