1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Znane twarze w najnowszej kampanii Lavard AW 2021/2022

Fot. materiał partnera.
Fot. materiał partnera.
W sezonie jesiennym prezentowane są najnowsze kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których intrygujące efekty można podziwiać w sesji wizerunkowej z nietuzinkowym duetem aktorskim, Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim.

W sezonie jesiennym prezentowane są najnowsze kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których intrygujące efekty można podziwiać w sesji wizerunkowej z nietuzinkowym duetem aktorskim, Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim. Sesja, na której oglądać możemy jesienno-zimowe modele okryć wierzchnich oraz elegancką modę damską i męską, odbyła się w imponującej jesiennej scenerii, która tak bliska jest korzeniom marki Lavard usytuowanej u podnóża polskich Tatr.

Darzony wielką sympatią duet aktorski, który wystąpił w kampanii jesiennej, oglądać możemy także na szklanym ekranie w popularnym serialu telewizyjnym. Magdalena Różczka znana z niezależnych kobiecych ról o wyraźnie naszkicowanym charakterze wciela się w rolę prawniczki, a jej serialowym partnerem jest Piotr Stramowski. Jest to aktor kojarzony z wyrazistymi postaciami męskimi, które związane są ze służbami mundurowymi. Para idealnie zgrana na ekranie odnalazła się znakomicie w duecie modowym, którego styl oraz klasa zostały uchwycone na fotografiach. Wybór twarzy dla marki Lavard nie był dziełem przypadku – zarówno Magdalena Różdżka, jak i Piotr Stramowski są osobami o nieszablonowym guście oraz ciekawym wizerunku. Piotr Stramowski, który słynie z tajemniczych ról będących kwintesencją męskości, niewymuszonego stylu oraz elegancji, wpisuje się równocześnie w wizję mężczyzny Lavard. Z kolei zjawiskowa osobowość zestawiona z intrygującą urodą Magdaleny Różczki to cechy, które są bliskie także projektantom linii damskiej.

Przywiązanie do modowej klasyki, ale także wierność swoim wartościom warto manifestować także w formie ubioru. Marka Lavard na nowo definiuje swoją filozofię, której efektem niewątpliwie jest najnowsza kolekcja jesienno-zimowa. Wierność fundamentom swojej działalności to przede wszystkim najwyższej jakości włoskie tkaniny, a także zaufani dostawcy i lokalnie zorganizowana produkcja. Wizerunek kobiety i mężczyzny Lavard w nowych kolekcjach to przede wszystkim wysublimowane połączenie nonszalancji z klasyczną formą oraz ocieploną, jesienną kolorystyką. W sesji dominują stylizacje będące mariażem stylu formalnego oraz smart-casualowego, który utrzymany jest w nurcie jesiennej kolorystyki okraszonej wieloma nowoczesnymi detalami.
Na sesji wizerunkowej pojawiły się flagowe okrycia damskie oraz męskie, które są sztandarowymi produktami marki Lavard, cieszącymi się wielkim uznaniem klientów. Utrzymane w nowoczesnej kolorystyce majestatycznej zieleni, tajemniczego granatu oraz królującego w tym sezonie fioletu. Odcienie te pojawiają się w różnej skali – total i minimal, a równocześnie są nawiązaniem do chłodnego krajobrazu górskiego, który przeplatają leniwe promienie słońca, a na drzewach pojawiają się pierwsze oznaki odchodzącego lata.

W kolekcji spotkamy także topowe odcienie jesieni będące klasyką garderoby biznesowej i formalnej, ale także odświeżone kolory jesieni, czyli cynamonowy brąz, butelkową zieleń, ożywczy kobalt, czy głęboką, korzenną czerwień. Unowocześnieniu uległy także niektóre kroje, które przełamują sztywne zasady dress code w odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość oraz potrzeby klientów. Najnowsza kolekcja marki Lavard doskonale odnalazła się w przytulnym, jesiennym anturażu oraz ekskluzywnej stylistyce wnętrz. Te z kolei stały się tłem dla zjawiskowych ujęć z udziałem perfekcyjnego duetu Piotra Stramowskiego oraz Magdaleny Różczki. Sprawdź najnowszą kampanię Lavard na

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze