1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda

Wyraź siebie z MODIVO

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Nasycony kolorami świat, w którego centrum uwagi jest człowiek? To najnowsza kampania MODIVO – pełna filmowych nawiązań, technologii CGI, barw oraz inspirujących trendów.

Ulica to nasz wybieg – to tutaj rodzą się trendy oraz najlepsze inspiracje. MODIVO przenosi je do miast przyszłości – technologicznych metropolis. Marka stworzyła kilkudziesięciosekundowe wideo, które idealnie opowiada o DNA marki. Zobaczcie sami.

Głównym przesłaniem spotu jest wyrażanie siebie, poszukiwanie własnego miejsca, bycie razem oraz siła. Jej symbolem jest kolor – bohaterka szuka go w zakamarkach świata, nie zdając sobie sprawy, że ona sama w sobie jest mocą. Kolor staje się jej przewodnikiem i dodaje energii do tego, aby znaleźć go jeszcze więcej. Dosłownie i w przenośni bohaterka wyrasta ponad bezbarwne miasto. Zrywając owoc z drzewa, w którym zamknięto kolor, przenosi się do miejsca tętniącego życiem i siłą. Staje na czele barwnego plemienia, które wspólnie wyrusza w poszukiwaniu jeszcze większej ilości barw. Docierają do miejsca będącego oazą koloru, które daje im szczęście i spełnienie.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Spot niczym otwarte dzieło artysty pozostawia pole do własnej interpretacji. Każdy może odczytać symbole wedle własnej wrażliwości.

– Bohaterka MODIVO ma potrzebę przynależności do wspólnoty. Poszukuje podobnej wrażliwości, bo to właśnie ona jest siłą. To opowieść o miłości do samego siebie oraz innych. O empatii i byciu sobą. To jest kluczem do zmiany świata. Dając jasną informację o sobie, spotykamy ludzi nam podobnych, a wtedy dzieje się magia! – mówi Ola Szol, dyrektorka MODIVO.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Pierwsze sceny spotu powstały w hali Expo – w nawiązaniu do futurystycznych miast przyszłości przedstawianych podczas targów w Dubaju. Kolejne zostały nagrane na Saharze, w okolicy planu zdjęciowego kultowej sagi „Star Wars”.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Wieloznaczne wideo z ukrytymi symbolami to nieskończone dzieło – MODIVO chce kontynuować historię bohaterki, z którą może utożsamić się każdy z nas. Odkrywanie i wyrażanie siebie, podkreślanie tego, że każdy jest inny – pokazane w nowoczesny i zaawansowany technologicznie sposób – stanowi idealne odzwierciedlenie MODIVO.

Reżyserką spotu jest Julia Rogowska.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze