1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda
  4. >
  5. Wyraź siebie z MODIVO

Wyraź siebie z MODIVO

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Nasycony kolorami świat, w którego centrum uwagi jest człowiek? To najnowsza kampania MODIVO – pełna filmowych nawiązań, technologii CGI, barw oraz inspirujących trendów.

Ulica to nasz wybieg – to tutaj rodzą się trendy oraz najlepsze inspiracje. MODIVO przenosi je do miast przyszłości – technologicznych metropolis. Marka stworzyła kilkudziesięciosekundowe wideo, które idealnie opowiada o DNA marki. Zobaczcie sami.

Proszę akceptuj pliki cookie marketingowe, aby wyświetlić tę zawartość YouTube.

Głównym przesłaniem spotu jest wyrażanie siebie, poszukiwanie własnego miejsca, bycie razem oraz siła. Jej symbolem jest kolor – bohaterka szuka go w zakamarkach świata, nie zdając sobie sprawy, że ona sama w sobie jest mocą. Kolor staje się jej przewodnikiem i dodaje energii do tego, aby znaleźć go jeszcze więcej. Dosłownie i w przenośni bohaterka wyrasta ponad bezbarwne miasto. Zrywając owoc z drzewa, w którym zamknięto kolor, przenosi się do miejsca tętniącego życiem i siłą. Staje na czele barwnego plemienia, które wspólnie wyrusza w poszukiwaniu jeszcze większej ilości barw. Docierają do miejsca będącego oazą koloru, które daje im szczęście i spełnienie.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Spot niczym otwarte dzieło artysty pozostawia pole do własnej interpretacji. Każdy może odczytać symbole wedle własnej wrażliwości.

– Bohaterka MODIVO ma potrzebę przynależności do wspólnoty. Poszukuje podobnej wrażliwości, bo to właśnie ona jest siłą. To opowieść o miłości do samego siebie oraz innych. O empatii i byciu sobą. To jest kluczem do zmiany świata. Dając jasną informację o sobie, spotykamy ludzi nam podobnych, a wtedy dzieje się magia! – mówi Ola Szol, dyrektorka MODIVO.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Pierwsze sceny spotu powstały w hali Expo – w nawiązaniu do futurystycznych miast przyszłości przedstawianych podczas targów w Dubaju. Kolejne zostały nagrane na Saharze, w okolicy planu zdjęciowego kultowej sagi „Star Wars”.

(Fot. materiały prasowe) (Fot. materiały prasowe)

Wieloznaczne wideo z ukrytymi symbolami to nieskończone dzieło – MODIVO chce kontynuować historię bohaterki, z którą może utożsamić się każdy z nas. Odkrywanie i wyrażanie siebie, podkreślanie tego, że każdy jest inny – pokazane w nowoczesny i zaawansowany technologicznie sposób – stanowi idealne odzwierciedlenie MODIVO.

Reżyserką spotu jest Julia Rogowska.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze