Przyszła pora na współpracę marki Tommy Hilfiger oraz kanadyjskiego piosenkarza i autora tekstów Shawna Mendesa. Jej nazwa to „Play It Forward”, a jej pierwszy etap rozpoczyna kampania „Classics Reborn” – której twarzą został Mendes.
W związku z kampanią Tommy Hilfiger przekaże milion dolarów w celu zrównoważenia wpływu światowej trasy koncertowej Shawna Mendesa na środowisko. Z kolei Mendes podczas trasy będzie ubrany w ekologiczne i szyte na miarę ubrania marki Tommy Hilfiger.
Nowa letnia kolekcja – pt. „1985 Program” – w całości została wykonana z bardziej zrównoważonych materiałów. Ujrzymy tu piosenkarza w kultowej koszulce polo 1985 wykonanej z organicznej bawełny oraz w dżinsach – wyprodukowanych w 20 proc. z bawełny pochodzącej z recyklingu poużytkowego. Całość stylizacji kampanijnej dopełniają bestsellery Tommy’ego Hilfigera.
Punktem kulminacyjnym partnerstwa będzie wspólna kolekcja kapsułowa, która zadebiutuje wiosną 2023 roku i która będzie połączeniem ponadczasowego stylu marki z innowacyjnymi materiałami, tkaninami pochodzącymi z recyklingu oraz będzie oparta o gospodarkę cyrkulacyjną.
– Tommy i jego kultowa marka inspirują mnie od zawsze i cieszę się, że mogę wyruszyć w naszą wspólną podróż z moimi fanami – mówi Shawn Mendes. – Każdy ma do odegrania rolę w tworzeniu bardziej zrównoważonej przyszłości i nie mogę się doczekać uczenia się od siebie nawzajem, a zarazem odkrywania, jak kreatywność i wyobraźnia mogą pozytywnie wpływać na branżę modową. Cieszę się, że będę mógł dzielić się tym, co oznacza dla mnie bardziej zrównoważone życie.
W ramach swojej nadchodzącej trasy Wonder: The World Tour Shawn Mendes zobowiązał się do zmniejszenia o 50 proc. emisji CO2 na koncert w porównaniu do swojej ostatniej światowej trasy koncertowej z 2019 r. oraz złagodzenia wszystkich pozostałych emisji poprzez realizację projektu usuwania dwutlenku węgla i unikania jego emisji.