fbpx

Na dobry rok – 6 ćwiczeń

Na dobry rok - 6 ćwiczeń
123rf

Według metod psychologii pozytywnej, wykonując proste ćwiczenia, możesz zrobić coś dobrego dla swojego samopoczucia. Pomysł doskonały na początek roku.
Na pierwszy tydzień roku 2013 wybierz jedno z poniższych 6 ćwiczeń

1. RADOŚĆ

Wypisz trzy powody do radości (przynajmniej a może być dużo, dużo więcej), których doświadczyłaś w ciągu minionego tygodnia. Uczestniczyłaś w czymś zabawnym? Coś cię rozśmieszyło? Chociaż się uśmiechnęłaś? Napisz to i śmiej się znowu!

2. DAR CZASU

Wypisz trzy razy (przynajmniej a może być dużo, dużo więcej), kiedy oferowałaś swój czas, komuś kto tego potrzebował. Pomogłaś, wysłuchałaś, byłaś, okazałaś życzliwość. Napisz, niech twoja dobroć się potęguje i wraca do ciebie!

3. JEDNE DRZWI SIĘ ZAMYKAJĄ, DRUGIE OTWIERAJĄ

Rozważ te momenty w twoim życiu, kiedy negatywne wydarzenie doprowadziło do pozytywnych konsekwencji, których się nie spodziewałaś. Napisz i zwiększ swoją siłę nadziei!

4. LIST WDZIĘCZNOŚCI

Napisz list do kogoś lub czegoś, komu lub czemu jesteś wdzięczna. Pisz tak, żebyś miała oczy wilgotne z wdzięczności. Napisz, by wdzięczność przyciągnęła do ciebie jeszcze więcej powodów wdzięczności!

5. POSZUKAJ NIESPODZIANKI

Zastanów się, czy podczas minionego tygodnia, nie wydarzyło się coś pozytywnie niespodziewanego. Napisz, by zwiększyć swoją wiarę w to, że cuda wydarzają się!

6. WŁASNA MOC

Pod koniec tygodnia pomyśl, który ze swoich atutów, wykorzystałaś. Napisz o tym, by w następnym tygodniu używać go na jeszcze inne, nowe sposoby!

  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze