Lilimill to włoska marka butów i skórzanych akcesoriów, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Zachwyciła mnie naturalnością, lekkością i bezpretensjonalnym stylem projektów. Teraz pragnę pokazać wam wiosenno-letnią kampanię marki na 2013 rok.
Lilimill, niczym dmuchawce znajdujące się w logo marki, swoim stylem reprezentuje lekkość, subtelność i wygodę w modzie. Tak, tak, moda może być wygodna. I może być też ładna albo chociażby wyrazista, i charakterystyczna. Mnie Lilimill uwodzi nie tylko wygodą i ponadczasowym stylem balerinek, botków czy czółenek, ale także miękkimi, niezwykle przyjaznymi dla stóp skórami.
Lilimill to prosty, minimalistyczny design, który budzi raczej skojarzenia z moda skandynawską niż włoską, najbardziej trendowe kolory sezonu i czysta forma. To miejsce, w którym świat mody dotyka świata autentycznej wygody.
Buty i torebki włoskiej marki są ponadczasowe i niezawodne. Są także niezwykle dziewczęce i romantyczne. W tym sezonie cieszą oko subtelnym turkusem, naturalnym odcieniem karmelowej skóry oraz mleczną bielą i morskim granatem.
I do tego jeszcze cudowna sesje zdjęciowa, która emanuje ciepłem. Wiosno, już bądź!