1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda i uroda
  4. >
  5. Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność

Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność

(Fot. materiały prasowe bola)
(Fot. materiały prasowe bola)
Zobacz galerię 7 zdjęć
Jednym z wyzwań, przed jakim stanęła branża mody w obliczu pandemii, jest produkcja sesji promujących aktualne linie. Niektórzy zdążyli zrealizować kampanie letnich kolekcji, inni stanęli przed trudnym zadaniem: jak zorganizować plan zdjęciowy w czasie pandemii? 

Ola Bajer, projektantka i właścicielka marki bola, przekazała pałeczkę modelkom i modelom, którzy sami sobie, lub z pomocą najbliższych, zrobili zdjęcia. To było wyzwanie! Nietypowo i odważnie. Taka jest ta marka.

 (Fot. materiały prasowe bola) (Fot. materiały prasowe bola)

 (Fot. materiały prasowe bola) (Fot. materiały prasowe bola)

Marka Rosa po raz pierwszy pokazała swoją kolekcję bez udziału modelki. Zdjęcia zrealizowała sprawdzona ekipa- duet fotografów Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Scenografię przygotowała Anna Szczęsna. Efekt jest zachwycający.

 (Fot. materiały prasowe Rosa) (Fot. materiały prasowe Rosa)

 (Fot. materiały prasowe Rosa) (Fot. materiały prasowe Rosa)

Jeszcze inaczej z tym zadaniem poradziła sobie szwedzka marka Monki. Choć tematem letniej kolekcji są wakacje, to jednak promuje się pod hasłem "Domokacje". Na zdjęciach widzimy błękitne, wakacyjne niebo i letnie ubrania oraz dodatki - ale całość powstała w studio w Göteborgu. Nikt z nas nie wie jak będą wyglądały tegoroczne urlopy, ale te propozycje odnajdą się świetnie także w przydomowym ogródku czy na działce.

 (Fot. materiały prasowe Monki) (Fot. materiały prasowe Monki)

 (Fot. materiały prasowe Monki) (Fot. materiały prasowe Monki)

 

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze