Moda jako narzędzie ekspresji. Kampania Come As You Are zachęca do wyrażania siebie poprzez modę
Niekonwencjonalność. Ultranowoczesna estetyka i niepowtarzalny styl. Zaskakujące połączenia, łamanie stereotypów i wychodzenie przed szereg. Często również przekraczanie granic modowych. Tak w skrócie można opisać markę KOMONO – belgijską markę, która od 2009 roku wprowadza innowacje i nowoczesność do świata akcesoriów. Jej najnowsza kampania promująca nową kolekcję ekskluzywnych okularów przeciwsłonecznych opatrzona jest hasłem Come As You Are i niesie ważne przesłanie do wszystkich, którzy wciąż poszukują swojego stylu: moda ma służyć przede wszystkim do wyrażania siebie. Zachęca również do odważnego patrzenia w przyszłość. Za pomocą zróżnicowanych projektów twórcy marki stworzyli prawdziwą platformę do autoekspresji. Na potrzeby kampanii nawiązano nawet współpracę ze studentami szkół artystycznych w Belgii, których prace są kwintesencją kreatywnego oddania siebie i swojej indywidualności.
Ambasadorką kampanii Come As You Are jest Julia Sobczyńska, modelka i finalistka programu Top Model. Efekty współpracy obejrzeć możemy na instagramowym profilu Julii oraz w mediach społecznościowych Vision Express. Modelka wyznaje, okulary z najnowszej kolekcji idealnie wpasowują się w jej estetykę. Podobnie jak twórcy marki, uważa też, że moda jest przede wszystkim narzędziem ekspresji i służy do wyrażania siebie. – Gama okularów z najnowszej kolekcji pozwoli każdemu na znalezienie idealnego modelu, który nie tylko podkreśli daną stylizację, ale także nasz charakter, wyznawane wartości czy nastrój. […] Nie bójmy się wyrażania siebie. W modzie chodzi o to, aby dopasowywać stylizacje do swoich przekonań i stylu życia, a nie odwrotnie – mówi Julia Sobczyńska.
Produkty marki, w tym okulary z najnowszej kolekcji, w Polsce dostępne są dla klientów Vision Express. W ten sposób innowacyjne wzornictwo i nowoczesna estetyka docierają do jeszcze szerszego grona odbiorców. Klienci mogą wybierać oprawki w klasycznych kształtach, jak modele Lulu czy Devon, a także sięgać po bardziej awangardowe projekty, np. Poly oraz Avery. Bogatą i niezwykle zróżnicowaną gamę produktów znaleźć można zarówno w salonach stacjonarnych, jak i online.