1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Moda

Moda jako narzędzie ekspresji. Kampania Come As You Are zachęca do wyrażania siebie poprzez modę

Nowe modele ekskluzywnych okularów przeciwsłonecznych KOMODO z pewnością trafią w gusta miłośników dobrego stylu oraz wszystkich tych, którzy lubią wyrażać siebie poprzez modę. (Fot. materiały partnera)
Ekskluzywna marka KOMONO, współpracująca z siecią salonów optycznych Vision Express, prezentuje nową kolekcję okularów przeciwsłonecznych. Towarzysząca jej kampania pod hasłem Come As You Are, której ambasadorką została modelka Julia Sobczyńska, zachęca do wyrażania siebie poprzez modę i odważnego patrzenia w przyszłość.

Niekonwencjonalność. Ultranowoczesna estetyka i niepowtarzalny styl. Zaskakujące połączenia, łamanie stereotypów i wychodzenie przed szereg. Często również przekraczanie granic modowych. Tak w skrócie można opisać markę KOMONO – belgijską markę, która od 2009 roku wprowadza innowacje i nowoczesność do świata akcesoriów. Jej najnowsza kampania promująca nową kolekcję ekskluzywnych okularów przeciwsłonecznych opatrzona jest hasłem Come As You Are i niesie ważne przesłanie do wszystkich, którzy wciąż poszukują swojego stylu: moda ma służyć przede wszystkim do wyrażania siebie. Zachęca również do odważnego patrzenia w przyszłość. Za pomocą zróżnicowanych projektów twórcy marki stworzyli prawdziwą platformę do autoekspresji. Na potrzeby kampanii nawiązano nawet współpracę ze studentami szkół artystycznych w Belgii, których prace są kwintesencją kreatywnego oddania siebie i swojej indywidualności.

Ambasadorką kampanii Come As You Are jest Julia Sobczyńska, modelka i finalistka programu Top Model. Efekty współpracy obejrzeć możemy na instagramowym profilu Julii oraz w mediach społecznościowych Vision Express. Modelka wyznaje, okulary z najnowszej kolekcji idealnie wpasowują się w jej estetykę. Podobnie jak twórcy marki, uważa też, że moda jest przede wszystkim narzędziem ekspresji i służy do wyrażania siebie. – Gama okularów z najnowszej kolekcji pozwoli każdemu na znalezienie idealnego modelu, który nie tylko podkreśli daną stylizację, ale także nasz charakter, wyznawane wartości czy nastrój. […] Nie bójmy się wyrażania siebie. W modzie chodzi o to, aby dopasowywać stylizacje do swoich przekonań i stylu życia, a nie odwrotnie – mówi Julia Sobczyńska.

Produkty marki, w tym okulary z najnowszej kolekcji, w Polsce dostępne są dla klientów Vision Express. W ten sposób innowacyjne wzornictwo i nowoczesna estetyka docierają do jeszcze szerszego grona odbiorców. Klienci mogą wybierać oprawki w klasycznych kształtach, jak modele Lulu czy Devon, a także sięgać po bardziej awangardowe projekty, np. Poly oraz Avery. Bogatą i niezwykle zróżnicowaną gamę produktów znaleźć można zarówno w salonach stacjonarnych, jak i online.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze