Falconeri prezentuje swoją nową kampanię na sezon wiosna/lato 2025, która odzwierciedla minimalistyczną estetykę i ponadczasowy styl – kluczowe elementy tożsamości marki.
Fot. Materiały prasowe
Po raz pierwszy na planie razem, Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham występują w serii ujęć zrealizowanych w Comporta – dziewiczym zakątku portugalskiego wybrzeża, słynącym z zapierających dech w piersiach krajobrazów o naturalnej elegancji.
W tej intymnej scenerii para, łącząc siłę i wdzięk, uosabia wyrafinowany, a zarazem autentyczny styl życia, który od zawsze stanowi DNA marki.
Zdjęcia autorstwa Lachlana Baileya, ze stylizacją Geraldine Saglio, opowiadają historię ucieczki i ponownego połączenia z naturą. Kolekcja Falconeri, dzięki swojej wszechstronności, jest oczywistym wyborem dla dwojga ambasadorów marki, którzy uczynili z dyskrecji i subtelnej elegancji swój znak rozpoznawczy.
Fot. Materiały prasowe
Artystyczne inspiracje i czyste, architektoniczne linie resortu Melides Art w Comporta tworzą idealne tło dla ikonicznego kaszmiru Ultrafine. Zaprojektowany zarówno dla niej, jak i dla niego, w piaskowych odcieniach liny i pszenicy, charakterystyczny dla Falconeri kaszmir pojawia się w różnorodnych fasonach – od kopertowego damskiego golfu, przez męską koszulkę polo z długim rękawem, po sukienkę na ramiączkach z głębokim dekoltem na plecach i miękką kaszmirową koszulę – doskonałe zarówno na dzień, jak i na wieczór.
Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham ucieleśniają istotę włoskiego stylu Falconeri, w którym naturalne, lekkie i delikatne tkaniny subtelnie otulają ciało, podkreślając jego kształty i zapewniając przy tym niezrównany komfort noszenia.