4 lata temu powstał oficjalny sklep internetowy marki Ziaja. O jego początkach, innowacjach i urodzinowych niespodziankach dla klientów opowiada Bartosz Zaborowski, Kierownik ds. E-commerce.
Bardzo dobrze! Uważam, że na Pomorzu jest bardzo mało firm takich, jak Ziaja: działających prężnie i w których efekty pracy bezpośrednio przekładają się na klientów. Mija 15 lat, odkąd pracuję w Ziai i wciąż mam motywację do podejmowania kolejnych wyzwań.
Fot. Materiały partnera
Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasi klienci - we wszystkich kanałach sprzedaży. Do rozwoju we własnym e-commerce podeszliśmy z rozwagą, wykorzystując metodę startupową. Przeprowadziliśmy próbę w małej skali: postanowiliśmy sprzedać 1000 limitowanych zestawów premierowej serii. Był to podwójny debiut, nie tylko dla tego kanału sprzedaży, ale także linii Gdanskin. Eksperyment się udał i rozpoczęliśmy pracę nad pełnowymiarowym e-sklepem.
Fot. Materiały partnera
Członkowie programu lojalnościowego Ziaja Klub mają dostęp do wartościowych nagród. Kwoty wydane na zakupy zamieniane są na wirtualne oliwki, a te na wybrane nagrody. W ten sposób już po wydaniu mniej niż 500 zł Klubowicze mogą otrzymać karty podarunkowe do największych sklepów w Polsce. Ale to nie wszystko.
Najnowszą nagrodą są indywidualne dermokonsultacje online z trenerką marki Ziaja. Po 20-minutowym spotkaniu online 1:1 uczestnik otrzymuje raport dotyczący skóry i plan indywidualnej pielęgnacji wraz z sugerowanymi produktami. Co ciekawe, w konsultacjach biorą udział także mężczyźni.
Na członków Klubu czekają też inne nagrody, m.in. zestawy okolicznościowe i specjalne zniżki, a już niedługo - limitowany produkt dostępny tylko dla Klubowiczów.
Fot. Materiały partnera
Wpisy na blogu, podcasty i live’y to stałe elementy naszej misji edukacyjnej. Live’y odbywają się 2 razy w miesiącu m.in. na naszym TikToku i YouTube. W ich trakcie widzowie zadają nam pytania, korzystają ze zniżek, wygrywają nagrody. Planujemy edukację tematyczną w jeszcze szerszym zakresie - m.in. poprzez współpracę z ekspertami, którzy będą się dzielić wiedzą nie tylko produktową, ale też cennymi poradami.
Fot. Materiały partnera
Bazujemy na wielotorowych działaniach proklienckich. Oprócz wspomnianych planujemy kolejne, np. e-booki. Jako jedna z pierwszych polskich marek kosmetycznych pojawiliśmy się na TikToku. Dostarczając jakościowe i wartościowe treści, podejmujemy wyzwanie walki o uwagę konsumentów, często przesyconych nadmiarem informacji.
Wyróżniamy się rzetelnością, uczciwością i niezmiennie jakością produktów. Spełniają one oczekiwania klientów i są przystępne cenowo - właśnie za to nasza marka jest uwielbiana od lat. Nie spoczywamy jednak na laurach, musimy nadążać za rynkiem. Nieustannie doskonalimy receptury naszych kosmetyków, bo tego oczekują klienci.
W internecie otrzymujemy wiele pozytywnego feedbacku, który motywuje nas do dalszej pracy. Tym bardziej, że obecnie nie jest to standard w świecie online, gdzie łatwiej o krytykę, niż pochwały.
Fot. Materiały partnera
Przede wszystkim 20% zniżki na całą ofertę ziaja.com dla wszystkich przez urodzinowy tydzień. Dodatkowo specjalnie dla naszych Klubowiczów wybraliśmy 4 świetne produkty, które będą mogli kupić za 1 grosz. Przygotowaliśmy jeszcze 2 inne niespodzianki, o których dowiecie się z naszych social mediów.
Uwielbiam żel pod prysznic z serii sopot spa - to mój kosmetyk numer 1. Używam także serii yego - przede wszystkim balsamów, choć muszę przyznać, że nieregularnie. Chętnie testuję nowości, ale zapominam o regularnej pielęgnacji… Chyba nie jestem idealnym klientem marki kosmetycznej. Dobra wiadomość dla tych, którzy są w tym bardziej systematyczni jest taka, że większość naszych produktów jest uniwersalna - mogą ich używać zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Zniżka z okazji 4. urodzin ziaja.com to doskonała okazja, by je poznać!