Ubrania Togoshi określane są jako „uniform nowej generacji” czy „futurystyczny streetwear”, ale chociaż fasony mają swoje źródło w modzie ulicznej, wykraczają poza ramy jednej konwencji. Nowa kolekcja marki na sezon wiosna-lato 2022 jest już w sprzedaży dzięki Grupie CCC.
Togoshi to obszerne bluzy, joggersy, T-shirty – wykonane z miękkiej dzianiny i zadrukowane motywami z koreańskiej popkultury. Z drugiej strony mamy bardzo obcisłe sukienki i legginsy, które stają się drugą skórą.
(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Kluczem jest kolor – od żarówiastej żółci, z którą kontrastuje czerń, aż po pastelową lawendę, która „otula” ciało w legginsach i obcisłych topach. Pojawiły się też nowoczesne grafiki czerpiące z kultury dalekiego wschodu. Neony ulic Seulu, stylizacje frontmenów koreańskich boysbandów, kultura rave – to inspiracje pierwszej kolekcji.
(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)
Nie byłoby Togoshi bez sneakersów – aerodynamicznych, masywnych i stabilnych. Linię butów uzupełniają normcore’owe sandały.
(Fot. materiały prasowe)
W oryginalnej sesji Zuzy Krajewskiej wystąpili Chinka Maggie Yu, znana ze współpracy z Burberry, i Japończyk Jumpei Okazaki, który na plan przyleciał prosto z Paryskiego Tygodnia Mody.
Kolekcja Togoshi jest dostępna w sklepach stacjonarnych MODIVO, na Modivo.pl, w aplikacji mobilnej MODIVO, na eobuwie.pl, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC. Więcej informacji na:
Zdjęcia: Zuza Krajewska
Modelki i modele: Jumpei Okazaki, Maggie Yu, Sia
Stylizacja: Anita Szymczak
Makijaż:Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Anna Szczęsny
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Justyna Purzycka / CCC
Produkcja: Olga Janicka/ CCC