fbpx

 Giorgio Armani: „Piękno pochodzi z wnętrza”

 Giorgio Armani: "piękno pochodzi z wnętrza"
 Pokaz mody Giorgio Armani. (Fot. materiały prasowe)

Najwyższą formą elegancji jest bycie sobą. Taka idea przyświeca Giorgio Armani, twórcy marki Giorgio Armani Cosmetics, która w tym roku świętuje 20-lecie. Misją marki jest pomóc kobietom podkreślić ich urodę i ukazać osobowość.

Armani Beauty od samego początku swego istnienia rewolucjonizuje branżę kosmetyczną: nieustannie opracowuje nowe, innowacyjne formuły. Nowości rodzą się za kulisami pokazów mody, tam gdzie warunki są najtrudniejsze, a oczekiwania na najwyższym poziomie. 

Znakiem rozpoznawczym marki Armani, wypracowanym przez 20 lat, są formuły, które wyróżnia wyjątkowa lekkość i trwałość, a jednocześnie komfort i łatwość aplikacji. Makijaż by Armani sprawia, że kobiety wyglądają i czują się pięknie, są sobą i jest im z tym dobrze. 

 „Wierzę, że piękno pochodzi z wnętrza. Moje produkty powstają nie po to,
żeby maskować czy ukrywać indywidualną osobowość, lecz by ją ukazywać” Giorgio Armani.

 Giorgio Armani: "piękno pochodzi z wnętrza"
Cate Blanchett, wieloletnia muza projektanta oraz międzynarodowa ambasadorka marki. (Fot. materiały prasowe) 

Blask w ujęciu marki Armani

Rozświetlona twarz to od wielu sezonów silny trend. Cel jest taki, by skóra wyglądała naturalnie i świeżo.  Ale nie oszukujmy się, bez dobrego kosmetyku trudno o taki efekt.  Niezwykle delikatne, lekkie formuły kosmetyków do makijażu Armani zapewniają nieskazitelny i promienny wygląd cery. 

Podkład Luminous Silk, flagowy produkt marki Armani, to kwintesencja  podejścia do piękna marki – polega ona na udoskonalaniu cery najlżejszym muśnięciem. Formuła zastosowana w tym podkładzie, została opracowana w laboratoriach kosmetycznych marki Armani i opiera się na opatentowanej technologii Micro-Fil Light. Polega ona na modelowaniu twarzy światłem i tworzy niezwykle delikatny efekt, który w dotyku przypomina jedwab. 

 Giorgio Armani: "piękno pochodzi z wnętrza"
Podkład Luminous Silk

Z okazji 20-lecia linii do makijażu Armaniego,  rytuał Luminous Silk wzbogacono o nowy produkt: korektor Luminous Silk.   

Luminous Silk błyskawicznie stał się kultowy dla wizażystów, a potem dla kobiet. Jest nieskazitelny i doskonały jako produkt do profesjonalnego makijażu. Pozwala uzyskać promienną, naturalną i świeżą cerę. Wszystko polega na akcentowaniu tego, co dobre i  korygowaniu tego, co niekorzystne, przy użyciu światła i cienia”  Linda Cantello, Główna Makijażystka Giorgio Armani. 

Makijaż kryjący, ale niewyczuwalny. Lekkie konsystencje i bogate formuły. Cała sztuka polega na tym, żeby make-up idealnie wyrównywał koloryt skóry, ale wyglądał, jakby go nie było. I to właśnie zapewniają lekkie formuły. Ich dodatkową zaletą jest to, że produkty są łatwe w aplikacji – ciężko przesadzić z ilości, albo niewłaściwie zaaplikować podkład.

Szeroka gama podkładów, w której każdy z nich inspirowany jest ulubionymi tkaninami projektanta m.in. jedwabiem i organzą, pozwala na idealne dobranie podkładu „szytego na miarę”. Duży wybór odcieni pozwala na dobranie tego idealnego i uzyskanie naturalnego efektu na twarzy.

 Giorgio Armani: "piękno pochodzi z wnętrza"
Zdjęcia z pokazu Giorgio Armani Cruise 2020 (Fot. materiały prasowe)

Makijaż, który wydobywa piękno

Produkty do makijażu Giorgio Armani tworzone są z myślą o eleganckich i pewnych siebie kobietach. Nieskazitelna cera, rozświetlona twarz to pierwszy krok do ponadczasowego piękna. Następnym krokiem jest sięgnięcie po wyrazistą szminkę.

Pomadka Lip Maestro wprowadzona na rynek w 2012 roku, zapoczątkowała nową erę w makijażu ust. Jej formuła powstała za kulisami pokazów – wizażystka Linda Cantello połączyła czyste pigmenty z bazą. Jej pomysł ewoluował potem w ramach współpracy z laboratoriami kosmetycznymi Giorgio Armani i tak powstała pomadka Lip Maestro. Jej przełomowa formuła pozostawia na ustach promienne, intensywnie matowe wykończenie, zapewniając jednocześnie łagodne, aksamitne odczucia.  

 Giorgio Armani: "piękno pochodzi z wnętrza"
Czerwone usta to symbol silnej kobiecości. Pokochały je gwiazdy na całym świecie. Na zdjęciu Ana De Armas na rozdaniu Złotych Globów, 2020. For. Giorgio Armani Cosmetucis

Kolor 400 – czerwień marki Armani – to ikona wśród pomadek. Stworzenie tego odcienia czerwieni wymagało ponad 90 testów laboratoryjnych. Celem było uzyskanie delikatnej równowagi między pigmentami żółtymi, pomarańczowymi i niebieskimi, aby rozświetlić twarz i uzyskać ponadczasową, efektowną aurę.

  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze
?>