Najnowsza kampania Reserved z Małgosią Belą

fot. materiały prasowe

Reserved nie zwalnia tempa – lubi zaskakiwać, przecierać szlaki i być prekursorem. Wielkie otwarcie flagowego salonu przy Oxford Street w Londynie, zrealizowane na światowym poziomie sesje z Kate Moss czy Cindy Crawford oraz wieloetapowa, roztańczona kampania z udziałem Joanny Kulig to wyjątkowe i szeroko komentowane projekty. Do takich należy też limitowana kolekcja Re.Design, adresowana do najbardziej wymagających entuzjastów mody.

Kolekcja Re.Design inspirowana jest surowym pięknem krajów bałtyckich. Bazuje na elementach typowego dla tego rejonu Europy rękodzieła i motywach tradycyjnych, którym nadano wyraźny rys nowoczesności.

Wiosenna odsłona Reserved to modelowy przykład tego jak zręcznie wpisać świat mody w kontekst przyrody i otaczającego środowiska. Bohaterami zdjęć są Małgosia Bela, dla której udział w kampanii Reserved jest pierwszą w karierze kolaboracją z polską marką, oraz zyskujący coraz większą popularność w światowym modelingu Jean Chang. Na planie filmowym towarzyszy im jeszcze jedna gwiazda i jest nią symbol lokalnej przyrody na Łotwie i w Estonii- łoś. Nieprzypadkowo, inspirowane kulturą krajów nadbałtyckich, Re.Design czyni go swoim znakiem rozpoznawczym, w sezonie, w którym zwierzęta są obecne w światowych kampaniach największych marek fashion.

 

W wiosennej komunikacji Reserved, łoś pojawia się w klipie reklamowym, w którym głos podłożyła sama ikona polskiego dziennikarstwa – Krystyna Czubówna. Wideo stworzone przez Barta Pogodę inspirowane jest filmami przyrodniczymi. Zdjęcia do najnowszej kampanii powierzono współpracującemu z marką duetowi Wunsche&Samsel.

Kolekcja Re.Design od dziś w wybranych sklepach stacjonarnych oraz na www.reserved.com