1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. Tożsamość i historia w nowej kampanii Liu Jo. #BornInItaly

Tożsamość i historia w nowej kampanii Liu Jo. #BornInItaly

(Fot. materiały prasowe Liu Jo)
(Fot. materiały prasowe Liu Jo)
Zobacz galerię 7 zdjęć
Stylu uczymy się od Włochów nieustannie. Stylu życia, przejawiającego się w celebrowaniu drobnych gestów, oraz stylu w modzie - czyli elegancji i szyku połączonego z naturalnością i luzem. 

Włochy. Co nas pociąga w tym kraju? Historia, kultura, tradycja, rzemiosło, przyroda jedzenie.  Elegancja i szyk otulone najwyższym gatunkowo kaszmirem. A do tego niesłabnąca energia, gorący temperament i optymizm.

A jak to jest urodzić się we Włoszech?

W najnowszej kampanii marki Liu Jo pięć kobiet interpretuje piękno i wyjątkowość bycia Włoszką. Giulia Maenza, Greta Ferro, Nabou Thiam, Hoda El Hadef, Aurora Talarico stały się bohaterkami jesienno-zimowej kampanii #BornInItaly.

</a> (Fot. materiały prasowe Liu Jo) (Fot. materiały prasowe Liu Jo)

Każda inaczej, na swój sposób potwierdza dumę, włoski temperament i autentyczność niespotykaną w innych europejskich narodowościach. #BornInItaly symbolicznie jednoczy wszystkie kobiety z włoską wizją kobiecości, silną energią i gorącym temperamentem.

Zdjęcia z kampanii wykonane przez Giampaolo Sgurę to rodzaj radosnego hymnu poświęconego Włochom, z dedyckacją dla włoskich kobiet o silnej osobowości. To laudacja na cześć urody kraju, który nigdy nie przestał marzyć. Dziś bardziej niż kiedykolwiek.

 Giulia Maenza (Fot. materiały prasowe Liu Jo) Giulia Maenza (Fot. materiały prasowe Liu Jo)

 Hoda El Hadef (Fot. materiały prasowe Liu Jo) Hoda El Hadef (Fot. materiały prasowe Liu Jo)

 Aurora Talarico (Fot. materiały prasowe Liu Jo) Aurora Talarico (Fot. materiały prasowe Liu Jo)

 Greta Ferro (Fot. materiały prasowe Liu Jo) Greta Ferro (Fot. materiały prasowe Liu Jo)

 Nabou Thiam (Fot. materiały prasowe Liu Jo) Nabou Thiam (Fot. materiały prasowe Liu Jo)

Włochy są ojczyzną oraz sercem marki Liu Jo. I już na zawsze pozostaną DNA marki.

Najnowsza kolekcja Liu Jo jest kwintesencją lekkiego i pozytywnego włoskiego stylu, dalekiego od stereotypów. Przenosi nas do świata dżinsów, dodatków i obuwia. Denim i włoski styl mają ze sobą wiel wspólnego - łączy ich naturalna nonszalancja i fakt, że dodają pewności każdemu, kto je nosi. Kampania łączy elegancję ze swobodą, szyk z lekkością, luksus z luzem.

Więcej na:

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze