W najnowszej kampanii S’portofino składa hołd ponadczasowej narciarskiej klasyce, wprowadzając jednocześnie na alpejskie stoki ducha przygody i zabawy z aktualnymi trendami. Dynamiczne ujęcia stylizacji nawiązują nie tylko do estetyki après-ski, ale i motywów znanych z tętniących życiem światowych stolic. Obecny na rynku od kilkunastu lat multibrand przedstawia również swoje nowe hasło: Every Move Is A Story.
Fot. Bartek Wieczorek
Entuzjaści mody sportowej cenią sobie takie marki jak Goldbergh, Bogner czy Descente za umiejętne łączenie funkcjonalności i estetycznego wyrafinowania. Filozofia ta przyświecała S’portofino od powstania pierwszego salonu w 2008 roku, a koncept sprawdził się przez ostatnie półtorej dekady nie tylko w Polsce, ale także na rynkach zagranicznych. Przygotowując się na dalszy rozwój, multibrand zdecydował się zaktualizować swoją narrację i estetykę, aby odpowiadały one aspiracjom obecnych i przyszłych kupujących, a także wszechstronności asortymentu oraz ekscytacji płynącej z aktywnego stylu życia – uprawiania sportów i podróżowania.
– Najnowsza kampania rozpoczyna nie tylko zimowy sezon mody narciarskiej, ale i kolejny, ekscytujacy rozdział w historii S’portofino – zapowiada Sylwia Jurkiewicz, Menedżerka ds. Strategii i Komunikacji Marki – Nasze nowe hasło przypomina, że ubrania nie tylko spełniaja funkcję estetyczną i praktyczną, ale stają się również częścią historii, którą chcemy opowiedzieć. To w nich odkrywamy nowe miejsca, stawiamy sobie wyzwania i niekiedy przekraczamy swoje granice. Ze S’portofino przeżywane doświadczenia nabierają stylu, elegancji i emanują pasją do życia.
Fot. Bartek Wieczorek
Za oddanie idei Every Move Is A Story w kadrze odpowiada trójka twórców. Za obiektywem stanął Bartek Wieczorek, znany z pracy dla najbardziej renomowanych wydawnictw na pograniczu takich dziedzin jak fotografia portretowa, beauty i fashion. Doświadczenia zdobyte na planach uzupełnia rowerowa pasja Wieczorka, której poświęca wolne chwile. Kolejnym współautorem kampanii jest Michał Gerlach – jeden z niewielu reżyserów ruchu na polskim rynku, który na swoim koncie ma wpływ na przebieg dziesiątek pokazów mody. Trio dopełnia Jakub Kędzia, który do produkcji materiałów video sięgnął po technikę wysokiego klatkarzu, uzyskując tym samym efekt „zamrażania” postaci i ubrań w ruchu.
Fot. Bartek Wieczorek
Dobór osób modelujących również nie został pozostawiony przypadkowi. Wschodząca gwiazda paryskich pokazów, Jas Fraser-Nicolls, zwróciła uwagę świata mody swoją dziewczęcą, rozmarzoną urodą, przez którą przebija się charyzmatyczna aura. Towarzyszą jej Sandra Formanek i Max Bender, którzy doskonale czują się wśród luksusowych marek i na różnych szerokościach geograficznych.
Fot. Bartek Wieczorek
Sylwetki w dynamicznych pozach prezentują zarówno stonowane, bardziej tradycyjne odcienie i wzory, jak i kontrastujące z nimi energetyzujące, neonowe uniformy. Efekt napięcia i różnorodoności uwypukla minimalistyczne, umowne tło. Kolekcja FW 2024/25 w S’portofino eksponuje przede wszystkim najnowsze propozycje od wspomnianych wcześniej marek Bogner, Goldbergh i Descente, ale w selekcji znalazły się także między innymi Toni Sailer, Fusalp, CP Company, Stand Studio, Allude, Kask czy Moon Boot.
Więcej na: sportofino.com/kampania-fw2425
Credits:
Fotograf: Bartek Wieczorek / Visual Crafters
As. fotografa: Aleksander Balcerek
Light: Kuba Krysiak, Konrad Ćwik
DOP: Kuba Kędzia
As. kamery: Bartek Makowski
Movement Director: Michał Gerlach / Visual Crafters
Kreacja: Ilona Matievskaya / Visual Crafters
Make up: Aneta Kostrzewa / Visual Crafters
Włosy: Tomek Górecki / Visual Crafters
Stylista: Michał Koszek / Visual Crafters
As. stylisty: Ania Dębicka
Udźwiękowienie: Kacper Budziszewski / Visual Crafters
Scenograf: Nina Utrata
Backstage: Piotr Dowejko
Modele: Sandra, Jas, Max
Produkcja: Angelika Maik, Karolina Popławska, Mateusz Mizgalski / Visual Crafters
Project management: Sylwia Jurkiewicz, Kinga Grudzień-Olejniczak, Adrianna Wiła / S’portofino