1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Zwierciadło poleca

Miesięcznik „Zwierciadło” z najwyższą na rynku sprzedażą w maju i czerwcu

W maju 2022 roku miesięcznik „Zwierciadło” z wynikiem 84 047 egz. oraz w czerwcu z wynikiem 79 102 egz., wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów, okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych.

– To już po raz czwarty i piąty nasz flagowy miesięcznik osiągnął najlepsze wyniki sprzedaży na rynku. Poprzednio miało to miejsce w numerach 9/2021, 11/2021 i 1/2022.
Stale podnosimy jakość treści publikowanych w „Zwierciadle”, zapraszamy na łamy naszego miesięcznika najlepszych ekspertów z różnych dziedzin, staramy się tworzyć ponadczasowe i inspirujące treści – co, jak myślę, zmienia na lepsze życie wielu naszych Czytelników i Czytelniczek podkreśla Adam Popielski, prezes Wydawnictwa Zwierciadło.

Z danych sprzedażowych opublikowanych przez PBC – „Audyt PBC” wynika również, że miesięcznik „Zwierciadło”, z wynikiem 81 450 egzemplarzy, uzyskał 2. miejsce w sprzedaży pism luksusowych w drugim kwartale 2022 r., z różnicą wynoszącą jedyne 94 egzemplarzy do „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer), który osiągnął wynik 81 544 egzemplarzy, wyprzedzając również „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) z wynikiem 48 335 egzemplarzy, „Pani” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 31 634 egzemplarzy, „Elle” (Burda Media) z wynikiem 26 696 egzemplarzy oraz „Glamour” (Burda Media) z wynikiem 17 013 egzemplarzy.

– Cieszymy się z osiągniętych wyników sprzedaży w II kwartale. Porównywalna sprzedaż „Zwierciadła” i „Twojego Stylu” oraz ogromny dystans do sprzedaży pozostałych tytułów w segmencie pism luksusowych to efekt pracy całego zespołu. Dziękuję za zaufanie, jakim obdarzyli nas klienci, i mam nadzieję, że jeszcze przed długi czas będą sięgać po „Zwierciadło”, aby czerpać przyjemność z czytania i ciągle odkrywać coś dla siebie – dodaje Adam Popielski.

– Na aktualną pozycję magazynu wpływa również odpowiednio dobrana i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa miesięcznika „Zwierciadło”. Wprowadzanie do sprzedaży dwóch wersji okładek czy inwestycja w ekspozycję tytułów w wybranych sieciach handlowych. Przygotowanie specjalnych kampanii reklamowych prowadzonych w prasie, Internecie, stacjach radiowych i social mediach. To także wprowadzenie nowych form promocji na różnych płaszczyznach, m.in. videocastów wprowadzonych we wrześniu ubiegłego roku, których realizacja odbywa się w ramach indywidualnych projektów w formule 360°. Ważne są: szybkie reagowanie na zmiany otoczenia, potrzeby czytelników, współpraca w zespole i elastycznośćkomentuje Justyna Ogłozińska, dyrektor marketingu i promocji miesięcznika „Zwierciadło” i „Sens”.

Poza dobrymi wynikami sprzedaży „Zwierciadła” portal zwierciadlo.pl w lipcu 2022 roku uzyskał liczbę 5,1 mln odsłon, a fanpage Zwierciadła osiągnął ponad 194 tys. polubień.

– Nasz portal oraz fanpage są integralną częścią naszego biznesu, a dobre wyniki w tym obszarze potwierdzają, że komplementarnie odpowiadamy na oczekiwania nabywców naszych treści. Od września można nas nie tylko czytać, ale także słuchać i oglądać. Na platformach Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts oraz na zwierciadlo.pl publikujemy autorskie cykle podcastów z wybitnymi ekspertami we współpracy z naszymi redaktorami. Nie zabraknie poważnych rozmów o psychologii, wychowaniu, kulturze, podróżach i dobrym życiu. W gronie autorów między innymi Katarzyna Miller, Tomasz Sobierajski, Joanna Oleszyk, Alina Gutek, Monika Stachura, Małgorzata Serafin i Zofia Fabjanowska. Będą też treści dające ukojenie i pozwalające choć na chwilę oderwać się od trudów dnia codziennego – komentuje Adam Popielski.

Wydawnictwo Zwierciadło skupia pod swoimi skrzydłami miesięcznik „Zwierciadło” i „Sens” , portal oraz wydawnictwo książkowe.

Nowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” z dwiema okładkami do wyboru oraz kalendarzykiem na 2023 rok w pięciu wzorach już w sprzedaży.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze