Kolejny rozdział projektu #PatriziaPepe99 dedykowany jest Świętom Bożego Narodzenia i tęsknocie za kolorem i ciepłem Świąt. Z tej okazji Patrizia Pepe stworzyła specjalny sweter, który przypomina kultowe już brzydkie swetry (tzw. ugly jumpers), które są kochane i jednocześnie darzone pogardą przez fashionistki na całym świecie. Marka w ramach tego projektu podjęła się reinterpretacji tego niezbędnego elementu odzież w oryginalny i zaskakujący sposób.
Nowy świąteczny sweter Patrizii Pepe jest miękki, a zdobi go wzór z kolorowymi, fluorescencyjnymi wstawkami, w których skrzydła kultowej muchy, będącej symbolem marki, połączone są z motywami gwiazd, igieł sosnowych i mikro wzorami. Ubranie to ma być antidotum na szereg „nieciekawych” swetrów, które są prezentowane podczas świąt. „Ugly jumper” Patrizia Pepe jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych i można go kupić na stronie patriziape.com oraz w głównych sklepach marki od 3 grudnia.
Ten wieloaspektowy projekt jest promowany przez film, nakręcony w Berlinie, przedstawiający cztery kobiety reprezentujące różne aspekty kobiecości i wartości marki. Sweter jest prezentowany w specjalne stworzonych na tę okazję witrynach sklepowych w wybranych salonach marki Patrizia Pepe od Mediolanu po Florencję i Rzym, a także we Frankfurcie, Berlinie, Moskwie i Petersburgu.