Bartosz Bielenia, Agata Buzek, Jacek Braciak, Katarzyna Żak, Sebastian Stankiewicz oraz Justyna Wasilewska to bohaterowie najnowszej kampanii społecznej Fundacji Głosem Zwierząt. W zabawnym, oldschoolowym klipie "Pokochaj" aktorzy zachęcają do adopcji bezdomnych psów i kotów.
Kilka dni temu w sieci pojawiła się seria krótkich filmów z cyklu "Klub samotnych serc", w których najpopularniejsi polscy aktorzy prezentują swoje ogłoszenia matrymonialne. W klipach wystąpiły takie gwiazdy polskiego kina jak Bartosz Bielenia, Agata Buzek, Jacek Braciak, Katarzyna Żak, Sebastian Stankiewicz i Justyna Wasilewska. Filmy stylizowane na telewizyjne programy randkowe z lat 80. utrzymane są w lekkiej, dowcipnej konwencji. Jak się okazuje, ogłoszenia wcale nie dotyczą ludzi. Aktorzy prezentują się jako kandydaci na... właścicieli czworonogów.
Nostalgiczny spot promuje najnowszą kampanię społeczną Fundacji Głosem Zwierząt. Aktorzy dzięki akcji zachęcają odbiorców do adopcji zwierząt oraz wpłaty 1 procenta podatku na rzecz organizacji. Celem kampanii jest także zaproszenie do świadomej dobroczynności oraz finansowego wsparcia działań Fundacji.
"To kampania o przywiązaniu na zawsze, o zobowiązaniu, odpowiedzialności, o miłości i przyjaźni" - mówi Alicja Gaca, Prezes Fundacji.
Fundacja Głosem Zwierząt powstała w 2011 roku, aby ludzie w niej skupieni mogli mówić w imieniu tych, którzy głosu nie mają. "U podstaw naszego działania leży niezgoda – niezgoda na okrutny los, na traktowanie zwierząt jak rzeczy, na ludzką obojętność wobec ich cierpienia, na bezkarność ludzi znęcających się nad nimi" - czytamy na stronie internetowej Fundacji.
Za koncepcję klipu "Pokochaj" z udziałem aktorów odpowiada agencja Kreatik. Spot wyreżyserował i wyprodukował kolektyw Andiamo.