1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Retro w nowoczesnej odsłonie od Mohito

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Zobacz galerię 7 Zdjęć
Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013.

Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to miks mody lat 60. i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.

Start sezonu AW13 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO.  Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów Elle, Harper’s Bazaar czy Cosmopolitan. Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito – pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.

Jeszcze w tym roku planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki MOHITO, dzięki któremu klientki będą mogły dokonywać zakupów bez konieczności wychodzenia z domu.

Kampanii towarzyszy nowa odsłona strony internetowej , na której można zobaczyć film, zdjęcia kampanijne oraz packshoty z najnowszej kampanii marki.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze