1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Uroda

Brytyjski sportowiec Tom Daley pierwszym męskim ambasadorem marki Rimmel London

Tom Daley w kampanii marki Rimmel London (Fot. materiały prasowe)
„Każdy, bez względu na płeć, powinien mieć możliwość czuć się najlepszą wersją siebie. To wspaniałe obserwować, jak branża kosmetyczna staje się coraz bardziej otwarta na różnorodność” – mówi brytyjski sportowiec Tom Daley, pierwszy męski ambasador marki Rimmel London. Złoty medalista olimpijski i podwójny mistrz świata w skokach do wody wystąpił w kampanii promującej podkład do twarzy Match Perfection.

Tom Daley, złoty medalista olimpijski i podwójny mistrz świata w skokach do wody, jest świetnym wzorem do naśladowania. Brytyjczyk słynie nie tylko ze swoich osiągnięć w sporcie, ale też działalności charytatywnej, walki na rzecz praw społeczności LGBTQ+ oraz zaangażowania w kwestię zdrowia psychicznego wśród sportowców. Ma również niecodzienne hobby – robienie na drutach, przez co nazwany został „dziergającym olimpijczykiem”. Do tego jest niesamowicie skromnym człowiekiem, który zaraża uśmiechem i pozytywną energią. Jego wyjątkowość szybko dostrzegł Rimmel London i zaprosił sportowca do współpracy, która przesuwa wszelkie stereotypy i normy płciowe. W ten sposób Tom Daley został pierwszym męskim ambasadorem marki.

– Czuję się zaszczycony. Każdy, bez względu na płeć, powinien mieć możliwość czuć się najlepszą wersją siebie. To wspaniałe obserwować, jak branża kosmetyczna staje się coraz bardziej otwarta na różnorodność – mówi Tom Daley. Na początek sportowiec wziął udział w kampanii promującej podkład do twarzy Match Perfection. „Dzięki niemu mogę pozostać sobą – nadal wyglądam jak ja, tyle że z gładszą i bardziej świeżą skórą. Używam go wtedy, gdy potrzebuję trochę więcej pewności siebie” – napisał na swoim Instagramie.

Makijaż u mężczyzn wciąż jest kontrowersyjnym tematem, o którym nie mówi się zbyt wiele. Tom Daley jest podobnego zdania. – Każdy mężczyzna w telewizji ma na sobie makijaż, tylko się o tym nie mówi, dlatego myślę, że to, co robi Rimmel, jest wspaniałe. Rozpoczyna dyskusję i chce sprawić, aby dodawanie sobie odwagi poprzez makijaż stało się normą. Chodzi o widoczność. Nie musisz mieć na sobie mocnego makijażu, który sprawia, że twoja twarz wygląda zupełnie inaczej. Chodzi o to, aby dodać sobie odwagi. Istnieje sposób na to, aby przemycić to do codzienności – powiedział nowy ambasador marki w rozmowie z brytyjskim wydaniem „Glamour”.

@tomdaley New (and first ever) male Rimmel ambassador at your service 😉 The first product I was introduced to was Rimmel’s Match Perfection Foundation and it now has a permanent home in our bathroom.. it makes sure I still look like me, just with skin that looks and feels, well, really smooth. I use it on days where I've not had as much sleep as I'd like (thanks Robbie!) and wanted to feel that little bit more confidence to get through the day and bring my face back to life🕺Ace that base, right? @rimmellondon #rimmellondon #matchperfection ♬ Aesthetic - Tollan Kim

Jak podkreślają przedstawiciele Rimmel London, współpraca z Tomem Daleyem jest dla marki początkiem nowej ery, której misją jest wspieranie różnorodności i inkluzywności. Celem nie jest zatem tworzenie linii produktów do makijażu dla mężczyzn, ale promowanie kosmetyków, które są dla wszystkich. – Chcemy wspierać i zachęcać do większej akceptacji piękna w jego różnych obliczach i dostępnej dla wszystkich możliwości wyrażania siebie – mówi Sarah Al Shohaib, starsza wiceprezes marki.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Reklama
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze