Mija rok od wprowadzenia przez Zalando usługi Pre-owned, czyli możliwości kupowania i sprzedawania używanych ubrań. Znaczenie drugiego obiegu w przemyśle modowym zwiększa się, dlatego Zalando poszerza ofertę wprowadzając do oferty ubrania gwiazd.
Do kampanii zaproszono artystów z całej Europy, między innymi: Julię Wieniawę, aktora Omara Rudberga, hiszpańską aktorkę, modelkę i działaczkę na rzecz osób LGBT+ Lolę Rodriguez oraz włoskiego aktora młodego pokolenia Pietro Turano - ich ubrania będzie można zakupić w ramach Zalando Pre-Owned.
Platforma działa od roku. Można na niej znaleźć unikalne przedmioty i kupić albo wymienić ubrania w prosty i wygodny sposób. Szybka i bezpłatna dostawa oraz zwroty, różnorodne metody płatności, gwarancja jakości artykułów i bezproblemowy proces - wszystko to przekłada się na wyjątkową wygodę i lepsze doświadczenia klientów związane z zakupami mody używanej.
Z okazji urodzin usługi Pre-Owned powstała kampania “koniec dramatów”. Film zrealizowany przez Alice Moitié przedstawia typowe zmagania, których konsumenci doświadczają podczas kupowania odzieży używanej i podkreśla zalety kategorii Pre-owned Zalando – oferującej prostsze i bardziej niezawodne doświadczenie zakupowe.
Natalie Wills - dyrektor marketingu w Zalando, mówi: "Kampania 'Koniec dramatów' to kolejny krok w historii Zalando Pre-owned. Poprzez tę kampanię chcemy pokazać, jak Zalando Pre-owned łączy ciekawość i wyjątkowość zakupów z bardziej zrównoważonymi praktykami. Mamy nadzieję, że nasza kampania pokaże, w jaki sposób Zalando Pre-owned może pomóc naszym klientom w porządkowaniu i odświeżaniu garderoby, jednocześnie zwiększając znaczenie odzieży używanej w przemyśle modowym".