W sezonie jesień-zima 2019 twarzami marki Wólczanka zostali #Profesjonaliści, czyli osoby, które są ekspertami w swoim fachu. Łączy ich entuzjazm, zaangażowanie oraz pomysł na siebie, a ponad wszystko doskonały styl.
#Profesjonaliści Wólczanka to cykl, który od jakiegoś już czasu żyje swoim życiem w naszych kanałach social media. Przedstawiamy w nim interesujących ludzi, zafascynowanych swoim zawodowym życie. Naszymi bohaterami byli między innymi: inżynier, nauczyciel, projektant mebli, księgowa, programista, przedsiębiorcy oraz muzycy orkiestry Wieniawa, której jesteśmy partnerem - tłumaczy założenia projektu Dariusz Jarzynka, dyrektor kreatywny marki Wólczanka. Zauroczeni autentycznością naszych bohaterów, ich naturalną siłą, wiarygodnością i różnorodnością - zaprosiliśmy ich do tworzenia naszej kampanii na sezon jesień zima 2019.
Spośród kilkudziesięciu uczestników projektu #Profesjonaliści marka wytypowała ośmioro bohaterów do kolejnej odsłony cyklu - zostali zaproszeni przez Wólczankę do wzięcia udziału w wizerunkowej sesji zdjęciowej.
"Profesjonalizm to dla mnie poczucie misji oraz zaangażowanie, które towarzyszy mi każdego dnia. " (Fot. materiały prasowe)
Adrianna Palka - biegaczka i trenerka personalna. Przez 9 lat była lekkoatletką. Autorka metody treningowej „Train My Way”, według której ćwiczą tysiące Polek. Uwielbia sport i nie wyobraża sobie pracy bez ludzi. Zaraża pasją do biegania, aktywnego stylu życia, zdrowego żywienia i dbania o siebie.
"Profesjonalizm to dla mnie dojrzałość w dążeniu do doskonałości." (Fot. materiały prasowe)
Marcin Telega - Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Kiedyś renowator mebli antycznych, obecnie artysta malarz oraz założyciel krakowskiej Szkoły Rysunku i Malarstwa Art Studnia.
Stara się, aby każda jej praca była inna wyjątkowa i osoba, która ją zamówi czuła, że w jej stworzenie włożyła kawałek serca. (Fot. materiały prasowe)
Paulina Kielar – ilustratorka, mieszkanka Sanoka. Malowanie towarzyszy jej od najmłodszych lat. Jest to dla niej zarówno forma relaksu, odprężenia jak i możliwość przelania swojej wizji na pracę wykonywane dla klientów. Głównymi tematami są zwierzęta zamieszkujące tak piękny zakątek polski jakim są Bieszczady.
Profesjonalizm florysty objawia się w miłości do kwiatów, kreatywności i otwartości do ludzi. Fajnie jest robić to co się lubi - fajnie jest być florystą. (Fot. materiały prasowe)
Jacek Batko – jego przygoda z florystyką zaczęła się 20 lat temu, w małej wielickiej kwiaciarni. W swoim zawodzie lubi kontakt z ludźmi, stara się zawsze indywidualnie podchodzić do klientów i spełniać ich oczekiwania.