Patrizia Pepe – limitowana edycja okularów

Yoyo Cao - projektantka limitowanej serii „Blue” w okularach z limitowanej edycji. (Fot. Materiały prasowe Patrizia Pepe)
Yoyo Cao - projektantka serii „Blue” w okularach z limitowanej edycji. (Fot. Materiały prasowe Patrizia Pepe)

Projekt #patriziapepe99 to wciągająca seria krótkich filmików, pozwalająca odkryć znaczenie liczb. Odcinek 2.

W drugim odcinku kampanii #patriziapepe99, w głównej roli wystąpiła Yoyo Cao – singapurska projektantka, infuenserka, gwiazda social mediów – na Instagramie ma ponad 360 000 obserwujących.

Projekt ten zainspirowany jest symbolicznym i budzącym emocje znaczeniem liczb, bada wymiar kinematografii jako środka do wyrażania kobiecego wszechświata. Każdy filmik poświęcony jest jakiejś liczbie i odnosi się do określonego koloru – w tym przypadku – niebieskiego. Pierwszy rozdział był poświęcony cyfrze 1, kolejny trailer tej kampanii jest dedykowany liczbie 2, która jest symbolem wytrzymałości i wytrwałości, ale także wrażliwości i świadomości siebie charakterystycznych dla współczesnych kobiet jak i filozofii samej marki. Każdy z filmów czerpie inspirację ze stylu najbardziej znanych międzynarodowych reżyserów, tym razem dyrektor kreatywny Paolo Stella postawił na zbliżenia i „szybkie cięcia”, charakterystyczne dla filmów z lat 60. Yoyo Cao, główna bohaterka filmu, została zaprezentowana w romantycznej scenerii. Intensywny odcień błękitu połączony z żywiołem wody otula nocne uliczki Rzymu, gdzie pełen adrenaliny rytm spojrzeń, wspomnień i kontrastujących uczuć reprezentuje przyciąganie się przeciwieństw, jakie symbolizują kobieta i mężczyzna.

Nowoczesna i odważna rama okularów zawiera cieniowane soczewki i kamienne aplikacje z klejnotów, które dodają jej charakteru glamour.
Nowoczesna i odważna rama okularów zawiera cieniowane soczewki i kamienne aplikacje, które dodają jej charakteru glamour. (Fot. Materiały prasowe Patrizia Pepe)

W ramach tego projektu Yoyo Cao nie tyko została aktorką na jeden dzień ale również projektantką limitowanej serii „Blue”, która została zaprezentowana w trailerze promującym ten produkt. Dodała ona swoje kosmopolityczne spojrzenie przy tworzeniu okularów przeciwsłonecznych będących niezwykle kobiecym projektem. Okulary z limitowanej serii (99 sztuk) do kupienia w sklepie internetowym marki.