TOP 6: Redakcyjne odkrycia tygodnia

Urszula Dudziak na pokazie Łukasza Jemioła "Age is just a number", (fot. materiały prasowe)

Oto kolejna dawka nowości, które zachwyciły naszą redakcję w ubiegłym tygodniu! Wśród nich m.in. dermokosmetyki dla mężczyzn, wegańskie akcesoria do makijażu, najnowsza kolekcja Łukasza Jemioła oraz wyjątkowy salon kosmetyczny na warszawskim Solcu.

Pielęgnacja dla mężczyzn

Dermokosmetyki Embryolisse dla mężczyzn, (fot. materiały prasowe)

Marka Embryolisse prezentuje zupełnie nową linię dermo kosmetyków dla mężczyzn, powstałą z myślą o kompleksowej pielęgnacji męskiej skóry. Linia zawiera trzy produkty – anty-zmęczeniowe serum, oczyszczający żel 3w1 do twarzy, ciała i włosów oraz łagodzący balsam po goleniu. Składniki aktywne pochodzenia naturalnego dobrano w sposób niwelujący widoczne efekty współczesnego, intensywnego trybu życia – stresu, zanieczyszczeń, krótkich nocy i aktywnych dni. Kosmetyki skutecznie zmniejszają oznaki zmęczenia, niwelują negatywny wpływ czynników zewnętrznych oraz działają przeciwstarzeniowo. Dodatkowo działają antyoksydacyjnie i pobudzają cyrkulację. W efekcie skóra jest odżywiona, rozświetlona, gładka i matowa.

„Age is just a number” – pokaz kolekcji Łukasza Jemioła

Pokaz Łukasza Jemioła „Age is just a number”, (fot. materiały prasowe)

Łukasz Jemioł zaprezentował najnowszą kolekcję, której pokaz odbył się w zabytkowej przestrzeni Biblioteki SGH. Linia na sezon jesień/zima 2019/20 inspirowana jest latami 70. i klimatem vintage. Ubrania stanowią zaskakującą interpretację stylu hippie przedstawionego w minimalistycznym wydaniu. Druk malarski, motyw pantery i kwiatowe wzory to główne motywy wykorzystane w kolekcji. Delikatne kroje sukienek i koszul zestawiono z oversizowymi marynarkami i płaszczami tworząc nonszalancką i eklektyczną kolekcję, która łączy pokolenia. Sylwetki charakteryzują się uniwersalnością i prostotą, co sprawia, że niezależnie od wieku, każda kobieta znajdzie wśród nich coś dla siebie.

Wegańskie pędzle IUNO gwarancją dobrego makijażu

Wegańskie pędzle do makijażu IUNO Cosmetics, (fot. materiały prasowe)

Pędzle są podstawą idealnego makijażu. Polska marka IUNO Cosmetics stworzyła wegańskie pędzle odpowiednie zarówno do wykonywania amatorskiego, jak i profesjonalnego make-upu. To doskonałe rozwiązanie dla świadomych konsumentów, którzy chcą żyć w duchu ecofriendly. Syntetyczne i niesamowicie miękkie włosie pozwala lekko i równomiernie nałożyć każdy rodzaj kosmetyku, nie pozostawiając smug i plam, dzięki czemu makijaż wygląda perfekcyjnie przez cały dzień. W zestawie znajduje się 11 wysokiej jakości pędzli, dzięki którym z łatwością stworzysz efektowny makijaż na każdą okazję.

Paprocki&Brzozowski x OCHNIK – kolekcja na 30-lecie marki


Na zdjęciu: m.in. duet Paprocki&Brzozowski oraz wieloletnia projektantka marki OCHNIK Agata Zwolińska. (Fot. Marlena Bielińska/materiały prasowe)

OCHNIK obchodzi w tym roku 30-lecie obecności na modowym rynku. Z tej okazji powstała wyjątkowa kolekcja odzieży i galanterii zaprojektowana we współpracy z duetem znakomitych polskich projektantów – Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim. Kolekcja utrzymana jest w czarno-białej tonacji i obejmuje klasyczne formy inspirowane obecnymi trendami. Wśród jesienno-zimowych propozycji znalazły się damskie i męskie kurtki oraz płaszcze, skórzane spodnie, spódnica i sukienka, oryginalne bluzy, swetry i T-shirty, a także efektowne dodatki – czapki, kominy, szale, torebki, portfele, a nawet walizki. Twarzami kampanii promującej jubileuszową kolekcję zostali jej współautorzy – duet Paprocki&Brzozowski oraz wieloletnia projektantka OCHNIK Agata Zwolińska.

Nowa linia Pandora O

Nowa linia Pandora O, (fot. materiały prasowe)

Zwykła stylizacja w mgnieniu oka może stać się niezwykła – poznaj nową zawieszkę Pandora O i odkryj zupełnie nowy sposób zbierania i noszenia charmsów. Ręcznie wykańczana, w trzech odcieniach najwyższej jakości metali oraz trzech rozmiarach do wyboru, została zainspirowana monogramem Pandora O. Nowa zawieszka Pandora O spersonalizuje Twój look i uczyni go całkowicie wyjątkowym – możesz na niej nosić ulubione charmsy, zawieszki bądź łączyć kilka elementów w oryginalne kompozycje.

Beauty Boutique Lustré – miejsce pełne dyskrecji, dobrego gustu i umiaru

Beauty Boutique Lustré, (fot. materiały prasowe)

Beauty Boutique Lustré to miejsce wspierające naturalne piękno oraz łączące innowacje w dziedzinie kosmetologii z darami natury. Jeśli szukasz idealnego wyglądu i samopoczucia, to miejsce stworzone właśnie dla Ciebie! Lustré oferuje doświadczenie, wiedzę, zrozumienie, otwartość i dyskrecję. Poczujesz się tu bezpiecznie i komfortowo – wyjątkowe traktowanie, dobre samopoczucie oraz spektakularne efekty gwarantowane! To miejsce stworzone z ogromnej pasji i z wielkim zaangażowaniem. W ofercie znajdziecie: zabiegi na twarz i ciało, kosmetologię estetycznę, zabiegi aparaturowe, depilację, manicure i pedicure oraz podologię. Wszystkie marki, które tu znajdziecie, przeszły surową selekcję pod względem jakości, skuteczności i bezpieczeństwa. Wybierając Lustré – wybieracie jakość i autentyczność.

Stylizacja włosów bez nadmiernej temperatury

Dyson Airwrap Styler, (fot. materiały prasowe)

Dyson zaprezentował kolejną odsłonę nowej technologii do stylizacji włosów: Dyson Airwrap Styler. W odróżnieniu od tradycyjnych urządzeń do stylizacji, które stosują skrajnie wysoką temperaturę, model ten wykorzystuje przepływ powietrza pozwalający uzyskać profesjonalny efekt stylizacji w domu, bez uszkodzenia włosów. Imponujące loki, naturalne fale, wygładzanie i suszenie – wszystko dzięki jednemu urządzeniu! Kręć, faluj, wygładzaj, susz!