1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

„Wybór należy do ciebie”: nowa kolekcja BOSS na wiosnę i lato 2024 inspiruje współczesnym ujęciem power dressingu

(Fot. Materiały prasowe)
(Fot. Materiały prasowe)
W nowym sezonie filozofia #BeYourOwnBOSS nabiera bardziej osobistego wymiaru. Hasło „wybór na należy do ciebie” mówi samo za siebie. Twórcy kampanii inspirują do przejmowania inicjatywy, uwierzenia w swój potencjał, śmiałego podążania za marzeniami i ustanawiania własnych zasad. Odwagi i siły w bezkompromisowym osiąganiu celów ma dodawać nam odpowiednio dobrana garderoba. I z tą właśnie myślą zaprojektowano kolekcję BOSS na wiosnę i lato 2024, spójną, lecz niebanalną linię o charakterze kapsułowym, na której polegać możecie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.

Idea power dressingu narodziła się pod koniec lat 70. jako wyraz buntu i narzędzie w rękach spychanych dotychczas na margines kobiet. Podkreślające profesjonalizm, dodające pewności siebie ubrania stały się swego rodzaju przepustką do zdominowanego przez mężczyzn środowiska biznesu i polityki. Choć od narodzin tej koncepcji minęły już ponad cztery dekady, w temacie równości wiele jest jeszcze do zrobienia, a co za tym idzie, utrzymane w jej duchu projekty ani trochę nie straciły na aktualności. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę marka BOSS, czemu wyraz daje w swojej najnowszej kampanii.

„Wybór należy do ciebie”: nowa kampania marki BOSS

W teledyskowo zrealizowanej serii krótkich wideo każdy z bohaterów - bo występują w nich zarówno kobiety, jak i mężczyźni - przemierza labiryntową przestrzeń, stopniowo przechodząc z sekcji zacienionych, w obszary ciepło oświetlone, poetycko ilustrując tym samym, jak nasze życiowe wybory kształtują drogę, którą podążamy i pozwalają nam być własnymi BOSSami. To symboliczna opowieść o dążeniu do celu. Oszczędna w formie, lecz potężna w zawoalowanych znaczeniach. Z jednej strony zachęca do indywidualnej introspekcji, z drugiej, łączy konsumentów z globalną społecznością BOSS. Oddziałujący na wyobraźnię przekaz porusza w skali mikro i makro.

Wydźwięk kampanii wzmacnia plejada zaangażowanych w projekt gwiazd. Każda z wybranych do współpracy osób, choć na zupełnie różny sposób, wywołuje pozytywne skojarzenia eksperckości, konsekwencji i siły. Przed obiektywem Mikaela Janssona wspieranego kreatywnie przez Treya Lairda stają brazylijska supermodelka Gisele Bündchen, brytyjska modelka i aktywistka Adwoa Aboah oraz widywani już we wcześniejszych kampaniach BOSSa południowokoreański aktor Lee Minho i włoski tenisista Matteo Berrettini. Jako ambasadorka kolekcji zegarków, biżuterii i okularów przeciwsłonecznych powraca także piosenkarka i aktorka, a prywatnie partnerka życiowa Roberta Pattinsona, Suki Waterhouse.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

Kolekcja BOSS na sezon wiosna-lato 2024: potęga ponadczasowości

Wiosenna kolekcja, która po raz pierwszy zaprezentowana została podczas spektakularnego pokazu mody w Miami, redefiniuje pojęcie stylizacyjnego minimalizmu. Nowoczesna interpretacja power dressingowej klasyki bazuje na wyszukanej, stonowanej palecie barw i ponadczasowych krojach.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

Projektanci zręcznie operują w niej kontrastami. Strukturalne, mięsiste tkaniny zestawiają z lekkimi przezroczystościami, a nonszalancko obszerne formy uzupełniają fasonami krojonymi blisko ciała. Przemyślana z chirurgiczną precyzją linia wydaje się nie mieć wpisanej w siebie daty ważności, jednak doskonale wpisuje się w aktualne trendy . Nawiązuje do viralowej estetyki cichego luksusu oraz mody na szerokie nogawki, monochromatyczne total looki czy transparentne materiały.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

Nasi zakupowi faworyci? Czarny komplet z niebanalnym bezrękawnikiem, karmelowy garnitur z szerokimi bermudami w roli głównej oraz warstwowa bluzka z prześwitującej organzy.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)

Oferta męska obejmuje z kolei lekką odzież wierzchnią (spójrzcie tylko na ten trencz... 10/10!), eleganckie koszule, oversize’owe marynarki i pasujące do nich spodnie, prosto krojone kamizelki oraz lekkie swetry w kolorze jasnej kamelii. Za kropkę nad „i” robią wyrafinowane buty z orzechowej skóry.

(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)
(Fot. Materiały prasowe) (Fot. Materiały prasowe)
Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze