fbpx

Florecistka Claudia Maria Ferreira da Costa nową ambasadorką marki Clarins

Florecistka Claudia Maria Ferreira da Costa nową ambasadorka marki Clarins
Florecistka Claudia Maria Ferreira da Costa nową ambasadorka marki Clarins

Jesteśmy piękne w każdym wieku. Siwe włosy, doświadczenie i pewność siebie dodają kobiecości blasku.

Podczas gdy wszyscy myślą o milenialsach i pokoleniu Z, Clarins celebruje pokolenie S (silver generation). Marka składa hołd kobietom dojrzałym, które nie definiują się przez wiek, które żyją w zgodzie ze sobą. Najnowsza linia pielęgnacyjna Nutri-Lumière, została stworzona, żeby podkreślić piękno kobiet ze srebrnego pokolenia.

Claudia Maria Ferreira da Costa – twarz najnowszej linii – urodziła się w Brazylii.
W wieku 36 lat zaczęła pracować jako modelka. Chodziła na wybiegach u Diora czy Yves Saint Laurenta. Po kilkunastu latach pracy w świecie mody, wyszła za mąż, urodziła dwoje dzieci. Potem wróciła do pracy w modelingu. Szermierką zajęła się w wieku 43 lat. To sport rodzinny – jej tata był szermierzem. Dyscyplina ta wyzwoliła w niej dużo energii do życia. Pokazała, że wszystko jest możliwe, w każdym wieku. Claudia Maria Ferreira jest twarzą wolnych, szczęśliwych kobiet po 60.

Florecistka Claudia Maria Ferreira da Costa nową ambasadorką marki Clarins
Claudia Maria Ferreira da Costa (Fot. materiały prasowe)

Nad linią Nutri-Lumière pracowano 3 lata. Laboratoria Clarins zrobiły 240 testów, by dopracować formułę odpowiednią dla skóry po 60 roku życia. Dwa kluczowe składniki pochodzą z drzewa kasztanowca – symbolu długiego życia i odrodzenia.

ZAMÓW

E-WYDANIE
Florecistka Claudia Maria Ferreira da Costa nową ambasadorką marki Clarins
Połączenie ekstraktów z kwiatów i owoców kasztanowca tworzą formułę, która działa na sieć mikronaczyń odżywczych w skórze wymagającej regeneracji. Odżywiona w ten sposób, odzyskuje swój blask. (Fot. Materiały prasowe)

ZAMÓW

E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze
?>