fbpx

Już niebawem kolejna edycja LET THEM KNOW

Już niebawem kolejna edycja LET THEM KNOW
fot. materiały prasowe

Kolejna edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland zbliża się wielkimi krokami. Od 17 do 21 kwietnia 2013 to największe wydarzenie w świecie polskiej mody zagości w Łodzi już po raz ósmy. Podczas wiosennej odsłony Fashion Week Poland projektanci pokażą co będziemy nosić w sezonie jesień-zima 2013/2014.
Impreza ta nie ogranicza się jednak wyłącznie do prezentacji nadchodzących trendów, ale stawia też na rozwój polskiej branży odzieżowej. W tym celu powstał cykl profesjonalnych szkoleń i wykładów LET THEM KNOW. Jest on skierowany do osób poruszających się w branży mody: projektantów, producentów, właścicieli firm odzieżowych, specjalistów ds. marketingu oraz wszystkich osób chcących poszerzyć kompetencje z zakresu branży mody. Światowej klasy wykładowcy przybliżają uczestnikom szkoleń wiedzę trudno dostępną na polskim rynku, a jednocześnie niezbędną do prowadzenia biznesu modowego na najwyższym poziomie.

LET THEM KNOW towarzyszy FashionPhilosophy już od czterech edycji i w tym czasie zdążył wyrobić sobie własną markę. Ma stałe grono słuchaczy, które nieustannie się poszerza. – Popularność, jaką cieszy się stworzony przez nas blok edukacyjny, utwierdza nas w przekonaniu, że tego typu szkolenia dla branży mody są ważne i potrzebne – mówi Maria Ostrowska, koordynatorka projektu Let Them Know z ramienia Fashion Week Poland.

Szkolenia i wykłady odbywają się podczas największej branżowej imprezy w Polsce, aby mogły z nich skorzystać osoby z całej Polski, a także goście zagraniczni, którzy przyjeżdżają do Łodzi specjalnie na FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Uczestnictwo w cyklu LET THEM KNOW nie tylko pomaga słuchaczom wyrobić cenne umiejętności, podnieść kwalifikacje i zdobyć nowe kompetencje, ale także daje możliwość poznania autorytetów z danej dziedziny, zawarcia nowych znajomości, odbycia kuluarowych rozmów z wykładowcami i uczestnikami oraz wymiany doświadczeń i opinii.

Co roku tematy dobierane są pod kątem nowości i zapotrzebowania rynku, a także tak, aby zapewnić słuchaczom dużą różnorodność. – Wybierając tematy i wykładowców wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom słuchaczy, zbieramy ich opnie i bierzemy je pod uwagę przy organizacji kolejnej edycji – dodaje Ostrowska.

W trakcie 8. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland organizatorzy proponują dwa dni warsztatowych szkoleń zamkniętych (17-18.04) – pierwszy poświęcony sprzedaży w biznesie modowym, a drugi fashion marketingowi. Kolejne dwa dni są przeznaczone na wykłady otwarte, na które wstęp jest bezpłatny, jednak ilość miejsc jest ograniczona. Wykładowcami będą specjaliści z Polski oraz zagraniczni znawcy branży. W tej edycji na wykładach otwartych poruszymy min. tematykę kwestii prawnych w modzie.

Szczegółowy program i zapisy na stronie www.fashionweek.pl