fbpx

Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność

Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność
(Fot. materiały prasowe bola)

Jednym z wyzwań, przed jakim stanęła branża mody w obliczu pandemii, jest produkcja sesji promujących aktualne linie. Niektórzy zdążyli zrealizować kampanie letnich kolekcji, inni stanęli przed trudnym zadaniem: jak zorganizować plan zdjęciowy w czasie pandemii?

Ola Bajer, projektantka i właścicielka marki bola, przekazała pałeczkę modelkom i modelom, którzy sami sobie, lub z pomocą najbliższych, zrobili zdjęcia. To było wyzwanie! Nietypowo i odważnie. Taka jest ta marka.

Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność
(Fot. materiały prasowe bola)
Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność
(Fot. materiały prasowe bola)

Marka Rosa po raz pierwszy pokazała swoją kolekcję bez udziału modelki. Zdjęcia zrealizowała sprawdzona ekipa- duet fotografów Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Scenografię przygotowała Anna Szczęsna. Efekt jest zachwycający.

Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność
(Fot. materiały prasowe Rosa)
Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność
(Fot. materiały prasowe Rosa)

Jeszcze inaczej z tym zadaniem poradziła sobie szwedzka marka Monki. Choć tematem letniej kolekcji są wakacje, to jednak promuje się pod hasłem „Domokacje”. Na zdjęciach widzimy błękitne, wakacyjne niebo i letnie ubrania oraz dodatki – ale całość powstała w studio w Göteborgu. Nikt z nas nie wie jak będą wyglądały tegoroczne urlopy, ale te propozycje odnajdą się świetnie także w przydomowym ogródku czy na działce.

Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność
(Fot. materiały prasowe Monki)
Kampanie modowe w czasach pandemii. Liczy się kreatywność
(Fot. materiały prasowe Monki)

 

  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze