„Tak wiele z tego, co reprezentuje kobiecość, jest delikatne. Podoba mi się, że Flowerbomb jest tak samo o sile, jak i o kobiecości” – mówi Emily Ratajkowski, modelka, autorka i aktywistka, która została twarzą nowej kampanii Viktor & Rolf – perfum Flowerbomb.
Emily Ratajkowski to modelka, autorka i aktywistka, która jest współczesną ikoną feminizmu redefiniującą, co znaczy być w pełni i cudownie kobiecą. Robi to chociażby w debiutanckim zbiorze esejów „Moje ciało”, opowiadającym o tym, jak popkultura wykorzystuje ciało kobiet. Emily jest kobietą silną i wyemancypowaną – przełamuje schematy i walczy z tym, żeby nie traktowano kobiet przedmiotowo.
Emily Ratajkowski (Fot. Inez & Vinoodh)
Jako osoba świadoma swojej kobiecości, seksualności i zmysłowości Emily idealnie pasuje do nowej kampanii perfum Flowerbomb, które zostały wprowadzone na rynek 18 lat temu i od razu stały się światowym bestsellerem, pozostając w czołówce najlepiej sprzedających się perfum dla kobiet w USA i w Wielkiej Brytanii.
– Od dawna podziwiamy Emily Ratajkowski i z radością witamy ją w rodzinie Viktor & Rolf. Jak dobitnie świadczy o tym jej twórczość, Emily jest kobietą wielowymiarową. Jej szeroki wachlarz cech i talentów czyni ją idealnym ucieleśnieniem zapachu Flowerbomb – mówią Viktor Horsting i Rolf Snoeren, założyciele i dyrektorzy artystyczni Viktor & Rolf.
Emily Ratajkowski (Fot. Inez & Vinoodh)
W ramach współpracy z Viktor & Rolf modelka wystąpiła w krótkometrażowym filmie wyreżyserowanym przez twórców z Torso Solutions i zawierającym zdjęcia autorstwa duetu fotografów Inez & Vinoodh. Emily zachęca w nim do uwolnienia swojej kobiecej mocy. Zobaczcie sami.