1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA
  4. >
  5. Marzenia w metawersum: kampania Coccinelle na jesień– zimę 23/34

Marzenia w metawersum: kampania Coccinelle na jesień– zimę 23/34

(Fot. materiały partnera)
(Fot. materiały partnera)
W kampanii na sezon jesień-zima 2023/2024 Coccinelle, wraz z szóstką różnorodnych muz, zaprasza do świata bez półcieni: tu liczy się tylko odwaga i konsekwencja w spełnianiu marzeń. Kampania to czwarta współpraca pomiędzy fotografem Giampaolem Sgurą, a stylistką Anną dello Russą - dwójką artystów, którzy nadają historiom każdej z bohaterek wyrafinowaną oprawę i bezkompromisową moc. Coccinelle wprowadza swoją własną odmianę cyfrowej rzeczywistości: Metaverse Couture, w którym granice rozwijania swojej osobowości nie istnieją, a każda z nas może znaleźć idealną równowagę między indywidualnymi potrzebami, a pragnieniem czegoś daleko wykraczającego poza szarą rzeczywistość.

Manifest bez granic

Zaczyna się od spojrzenia: bohaterki na eleganckich zdjęciach Giampaola Sgury spoglądają w obiektyw z pewnością siebie, która przyciąga jak magnes. W czarno-białych ujęciach można jednak dostrzec coś ulotnego: coś więcej niż tylko piękno bohaterek i wyszukane kroje torebek Coccinelle, które trzymają w dłoniach.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

I rzeczywiście: dzięki kontrastowym, różowym napisom znajdujemy się w dreamlandzie włoskiej marki. To kraina, gdzie motywem przewodnim są marzenia: ich różnorodność i radość, jaką dają. Przez ich pryzmat poznajemy bohaterki, w tym Urszulę, Polkę, 38-letnią trycholożkę i matkę trojga dzieci, której największym marzeniem jest podróż po Indiach. Kolejne opowieści demonstrują, że torebki Coccinelle stanowią element pożądania niezależnie od pochodzenia czy wieku – prezentują się równie zachwycająco na Katii, 22-letniej włoskiej graficzce, jak i na Zhu, 26-letniej Chince o aspiracjach fotograficznych. Bohaterki tej historii to jednak nie tylko osobistości związane ze światem sztuki wizualnej. Brunella Sofia, 18-letnia Włoszka, marzy o karierze w parlamencie, podczas gdy Franchesca, pochodząca z Dominikany, snuje marzenia o podboju srebrnego ekranu. Motto #MyOwnStory to manifest ekspresji, w którym wewnętrzna siła idzie w harmonii z celebracją unikalności.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Metamorfozy i awatary: nowe wizje, sprawdzone tradycje

Coccinelle może poszczycić się bogatą historią, nie zatrzymuje się jednak w swojej estetycznej odysei. Nowe technologie to dla marki szansa, aby zaprezentować własne kamienie milowe – którymi mogą być buty i biżuteria, pojawiające się w historii marki po raz pierwszy. Podobnie jak bohaterki, które stawiają przed sobą wymagające wyzwania, tak Coccinelle nie pozostaje w tyle za standardami XXI wieku: kapsułowa kolekcja biżuterii – zawierająca bransoletki, naszyjniki i łańcuszki – jest produkowana w lokalnej, toskańskiej fabryce i jest wykonana w całości z materiałów pochodzących z recyklingu.

(Fot. materiały partnera) (Fot. materiały partnera)

Coccinelle inspiruje się także awatarami – tak jak cyfrowe odpowiedniki nawiązują do rzeczywistości, modyfikując szczegóły, tak klasyczne modele marki, takie jak Himma, Magie czy Hyle, także przechodzą metamorfozy. Model Himma szczególnie wpasowuje się w ten kalejdoskopowy świat – przechodząc kolorystyczną ewolucję, mieni się metalicznym blaskiem lub brzoskwiniowym odcieniem różu. Z kolei prezentowane przez markę obuwie umożliwia krótkie spojrzenie zza cyfrowej kurtyny. Prezentacja sneakersów, botków i mokasynów miała miejsce podczas tygodnia mody w Mediolanie, łącząc nieograniczoną kreatywność projektów powstających w metawersum z rzeczywistością, gdzie produkty można docenić za pomocą wszystkich zmysłów.

Współpraca reklamowa

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze