1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. REKLAMA

Keep The Label wspiera polskie marki w kryzysie

fot. materiały partnera
fot. materiały partnera
Idea mody zrównoważonej i społecznie odpowiedzialnej ma wiele twarzy, ale celem niezmiennie jest pomagać – w tym poprzez dawanie produktom drugiego życia. W obecnej sytuacji na rynku polskim i wobec skali zjawiska COVID-19, wiele marek zadaje sobie pytanie jak dalej realizować swoją misję i funkcjonować na nowych zasadach. Przed podobnym wyzwaniem staje Keep The Label i znajduje na to własny unikalny przepis.

 W obecnej sytuacji na rynku polskim i wobec skali epidemii COVID-19, wiele modowych marek zadaje sobie pytanie jak dalej realizować swoją misję i funkcjonować na nowych zasadach. Przed podobnym wyzwaniem staje Keep The Label i znajduje na to własny unikalny przepis.

Moda luksusowa z drugiej ręki to więcej niż tylko trend, to zyskujący kolejne rzesze fanów styl życia. Na całym świecie powstają platformy, które dzięki najnowszym technologiom proponują bezpieczny zakup używanych ubrań i akcesoriów najlepszych marek. W Polsce dwa lata temu zadebiutował koncept Keep The Label. To pierwsza w kraju tego rodzaju ekspercka platforma zakupowo-sprzedażowa dla entuzjastów mody. Swojej społeczności oferuje doradztwo zatrudnionych specjalistów i fachową pomoc podczas zakupów.

Dotychczas unikalna misja Keep The Label skupiała się na budowaniu świadomości i poczucia odpowiedzialności przy podejmowaniu decyzji zakupowych. W swoim ciągle aktualizowanym portfolio platforma proponowała odzież i dodatki od marek premium, ale w wydaniu mody z drugiej ręki. Wszystko zaś w oparciu o staranną procedurę weryfikacji wystawianych produktów przy pomocy sztabu ekspertów i rzeczoznawców. W obliczu trudnej i niespotykanej wcześniej sytuacji, w której znalazła się nie tylko branża modowa, ale cały kraj, Keep The Label wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów, jak też rodzimych małych właścicieli firm.

Polscy przedsiębiorcy łączą siły podczas trwającej walki z koronawirusem COVID-19. Keep The Label również chce udzielić wsparcia butikom stacjonarnym, zwłaszcza tym w galeriach i centrach handlowych, które w związku z wprowadzanymi ograniczeniami musiały zawiesić swoją codzienną działalność. Platforma zaprasza do siebie do współpracy właścicieli butików, którzy teraz mogą wystawiać swoje produkty w sklepie internetowym, by razem przetrwać ten trudny czas.

 Na Keep The Label można odnaleźć kolekcje takich marek jak: Chanel, Dior, Louis Vuitton, Gucci. fot. materiały partnera Na Keep The Label można odnaleźć kolekcje takich marek jak: Chanel, Dior, Louis Vuitton, Gucci. fot. materiały partnera

To  inicjatywa, która pokazuje, że moda społecznie odpowiedzialna to również solidarność w trudnych chwilach.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze