BIMBA Y LOLA prezentuje swoją najnowszą kampanię świąteczną z udziałem Marii Bottle. Meksykańska twórczyni, znana z eklektycznego i niepokornego stylu, porusza się między humorem a surrealizmem, ponownie przekształcając świąteczny świat marki.
Podążając śladami ikon takich jak Rossy de Palma czy Pamela Anderson, Bottle pojawia się w scenach równie sprytnych, co wizualnie efektownych: wirująca w sukience z futra imitującego świeży śnieg, z olbrzymią fryzurą w kształcie choinki zestawioną z czerwonym swetrem - subtelny hołd dla „Rockin’ Around the Christmas Tree”; a także wizyta w salonie fryzjerskim Świętego Mikołaja, w sukience-t-shirt z iluzorycznym biustonoszem z „klejnotów”.
(Fot. Materiały partnera)
Wśród świątecznych hitów marki nie może zabraknąć nowej wersji PAPER PARTY - torebki, która w 2025 roku będzie absolutnym must-have. Wykonana ze skóry, pełna blasku, charmsów i metalicznych frędzli, gotowa towarzyszyć w każdej świątecznej imprezie i wieczorze z przyjaciółmi. W kolekcji znalazły się również czerwone skórzane torebki i srebrne w rozmiarze XL oraz bogato zdobione akcesoria, które nadają stylizacji wyjątkowego charakteru.
(Fot. Materiały partnera)
Biżuteria tej zimy to prawdziwy festiwal złota i srebra: naszyjniki z różami, czarnym sercem i perłami, kryształowe bransolety, długie łańcuchy i kolczyki - wszystko, by dodać świątecznej stylizacji odrobinę teatralnego przepychu. Nie brakuje również piór, puszystych kołnierzy i błyszczących kryształów, które dopełniają całość, pokazując, że w tym roku BIMBA Y LOLA naprawdę może konkurować z Mikołajem.
(Fot. Materiały partnera)
Święta z BIMBA Y LOLA to czas zabawy, elegancji i niespodziewanych zwrotów - od odważnych stylizacji po luksusowe dodatki, które sprawią, że każda kreacja stanie się niezapomnianym prezentem.