1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Zdrowie

Wsłuchaj się w swoją skórę

Celem kampanii „Ty czujesz, my dbamy,  jest uświadomienie pacjentom, że sygnałów które wysyła skóra nie należy bagatelizować. (Fot. Getty Images)
Celem kampanii „Ty czujesz, my dbamy,  jest uświadomienie pacjentom, że sygnałów które wysyła skóra nie należy bagatelizować. (Fot. Getty Images)
Rusza kampania, której celem jest uświadomienie pacjentom, że właściwa troską o skórę, oraz odpowiednie reagowanie na sygnały, które nam wysyła, pozwalają uniknąć wielu chorób, a czasem po prostu poprawiają jakość życia.

Skóra jest jednym z najważniejszych narządów naszego ciała. Jednocześnie silna i wrażliwa stanowi naszą naturalną barierą ochronną. Odpowiada za wiele funkcji  w naszym organizmie. Jest odporna na czynniki zewnętrzne, leczy nasze rany, reaguje na emocje i ostrzega  nas, gdy z naszym organizmem dzieje się coś niepokojącego.

Nasza skóra to nasz największy sprzymierzeniec. Warto się z nią zaprzyjaźnić i wsłuchać się w jej głos, spróbować zrozumieć co chce nam powiedzieć kiedy czujemy wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie. Celem kampanii „Ty czujesz, my dbamy,  jest uświadomienie pacjentom, że sygnałów tych nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie. Jednak do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty - dermatologa. Dlatego organizator kampanii - marka Bioderma udostępni 700 bezpłatnych konsultacji online z dermatologami na portalu Znany lekarz. Ważnym elementem akcji są również farmaceuci, którzy są dużym wsparciem dla pacjentów. W aptece to oni wiedzą jak pomóc, jak połączyć leczenie z higieną i pielęgnacją skóry. W ramach kampanii pacjenci w około 1200 aptek w całej Polsce będą mogli skorzystać z opieki farmaceutycznej, czyli uzyskać kompleksową poradę od przeszkolonych farmaceutów w temacie dbania o skórę. Farmaceuta pomoże dobrać odpowiednie dermokosmetyki wspierające barierę ochronną skóry. Zwróci też uwagę na to, kiedy sygnały, które wysyła skóra są już na tyle niepokojące, że należy udać się do dermatologa. Marka Bioderma przygotowała też dla pacjentów około 20 tys. specjalnych zestawów dermokosmetyków wspierających leczenie.

Patronat nad akcją zorganizowaną przez markę Bioderma objęło Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.

Share on Facebook Send on Messenger Share by email
Autopromocja
Autopromocja

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze