1. Zwierciadlo.pl
  2. >
  3. Zdrowie
  4. >
  5. Piękne ciało-5 najprostszych ćwiczeń

Piękne ciało-5 najprostszych ćwiczeń

123rf.com
123rf.com
Definicja pięknego ciała zmieniała się w historii wielokrotnie. Dziś w modzie jest wysportowana, zdrowa sylwetka.

Oto kilka ćwiczeń, które nie wymagają ani specjalnego sprzętu, ani przygotowania. Na początku trzeba po prostu o nich pamiętać, a z czasem będziesz robić je automatycznie. Nie zapominaj, że to, czy masz piękne ciało, zależy od ciebie.

  1. Napinanie pośladków. To sprzyja ich sprężystości. Możesz ćwiczyć wszędzie: przed telewizorem, podczas lektury, rozmawiając przez telefon. Zacznij od kilkudziesięciu szybkich napięć. Potem napinaj kolejno jeden pośladek po drugim i utrzymuj napięcie przez 30 s.
  2. Chodź po schodach. Chodzenie po schodach doskonale modeluje łydki. Unieś nogę, napręż ja i zatrzymaj na kilka chwil w powietrzu. Dopiero, gdy łydka się rozgrzeje, postaw stopę na pierwszym stopniu, a potem wbiegnij do góry na palcach.
  3. Siadanie na dwie tury. Pochylaj się, jakbyś chciała usiąść, ale tuż przed dotknięciem krzesła wyprostuj się. Im częściej wstajesz i siadasz, tym więcej ćwiczeń serwujesz udom.
  4. Ćwiczenia przy myciu zębów. Stań z wyprostowanymi plecami, lekko ugnij nogi w kolanach i napnij mięśnie brzucha i pośladków. Nie zmieniając pozycji, wypchnij miednicę ku przodowi, a potem wróć do pozycji wyjściowej. Ćwicz tak przez cały czas, gdy myjesz zęby. W ten sposób modelujesz uda i pośladki.
  5. Skręty miednicy. Weź kij, może być nawet od mopa, i połóż go za głową na ramionach. Obejmij kij rękami i zrób 10 skrętów miednicy, nie zmieniając pozycji nóg. Powtórz kilka razy. To idealne ćwiczenie na wysmukłą talię.
 

 

 

ZAMÓW

WYDANIE DRUKOWANE E-WYDANIE
  • Polecane
  • Popularne
  • Najnowsze